» »

Formula 1 2024

Formula 1 2024

Scorpy84 ::

DamijanD je izjavil:

A mislite, da je random okvara ali se je stvar načeloma pregrela pri zelo počasnem ogrevalnem krogu?


Prej je nekaj zablokiralo, je posnetek enega gledalca, ko so sneli gumo in se vidi, da je razneslo zavoro in sestavni deli le te. Ni gumo razneslo, kot je bilo receno.

codeMonkey ::

Explaining what had happened, Verstappen told Sky Sports F1: "What we can see so far from the data is that as soon as the lights went off the right-rear brake just stuck on.
"It just caused the damage and it kept on increasing so it was also basically driving with the handbrake on.
"That's why the car felt really weird to drive in some corners, just very snappy. The laps to the grid, the car was really spot on and I was happy with what we were doing.
"But if a brake is stuck on it doesn't help."


Prakticno se je cel sklop od starta naprej neprestano grel, ker je bila zavora aktivirana, dokler ni bilo prevec.

Zgodovina sprememb…

billy ::

Bojda je v warm up lapu dal brake balance čisto na rear, da bi najbolj zagrel...potem pa je sledilo kar je...ampak ocitno je dobro segrel, ker je kar relativno dobro štartal, glede na prejšnje štarte, ko so ga skoraj prehiteli v prvem ovinku...

codeMonkey ::

Kaksna so pa kaj mnenja glede Alonsa in njegove kazni?

Osnova za kazen je torej:
At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person." (Art 33.4)


Plan je bil dober in naceloma take stvari morajo do neke mere tolerirati za dirkanje na noz, hkrati pa je tudi res, da ni bilo najbolj elegantno izvedeno in nekoliko pretirano glede na polozaj in hitrost. Mogoce bi slo skozi, ce bi to naredil malo prej, na ravnem delu, da Russel ne bi zletel ven. Pa Russel bi morda moral biti bolj pozoren tu.

Zgodovina sprememb…

Ganon ::

Ste tukaj kdaj omenili dokumentarno serijo "Lucky!"? Močno priporočam.

Scorpy84 ::

codeMonkey je izjavil:

Kaksna so pa kaj mnenja glede Alonsa in njegove kazni?

Osnova za kazen je torej:
At no time may a car be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person." (Art 33.4)


Plan je bil dober in naceloma take stvari morajo do neke mere tolerirati za dirkanje na noz, hkrati pa je tudi res, da ni bilo najbolj elegantno izvedeno in nekoliko pretirano glede na polozaj in hitrost. Mogoce bi slo skozi, ce bi to naredil malo prej, na ravnem delu, da Russel ne bi zletel ven. Pa Russel bi morda moral biti bolj pozoren tu.


Sej je naredil na ravnem delu, pred točko zaviranja, je vsaj 150-100m nekoliko zaviral, dodal gas pa spet zaviral, le da je tokrat močneje zaviral in imel precej nižjo vstopno/izstopno hitrost. Nebi bilo nič narobe, če bi to naredil enkrat z zaviranjem in ustopil z nižjo hitrostjo. Tko pa je hinavsko 2x naredil in še nižja hitrost. Ko sem videl posnetek alonsa zadnje kamere, ki je snemala russell-a, kjer se res lepo videlo, kako ga je zajebal. Tako da kazen je pravilna. Eno je da zaviraš na točki zaviranja, pa probaš priti z nižjo hitrostjo v ovinek, tukaj pa je prav hinavsko naredil, da se mu je nevarno približal, preden je dojel kaj je naredil.

ripmork ::

Fernando je spustil plin (in minimalno zaviral) precej pred ovinkom, približno 6 dolžin dirkalnika pred Russellom. Ni šlo ravno za "brake test", (v tem primeru ne bi bilo dileme). Stroga kazen, skratka. Če bi take standarde od nekdaj imeli v f1, bi gledali precej bolj sterilen šport s precej več kaznimi. Alonso, Schumacher, Senna, Lewis, Kimi... pač niso kalibri ljudi, ki bi se umaknili na desno pa pomahali z roko v stilu "pojdi mimo". Mogoče, ko je razlika v hitrostih dirkalnikov res očitna in nima smisla zadrževat, ko je legitimna borba za pozicijo gredo pa na nož in je takole poigravanje standard.


Če George ne bi zletel ven niti ne bi prišlo do te diskusije. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

scythe ::

Če pogledamo telemetrijo RUS/ALO, potem ti je vse jasno.

X670F | 7700X | 2x16Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: scythe ()

codeMonkey ::

scythe je izjavil:

Če pogledamo telemetrijo RUS/ALO, potem ti je vse jasno.



To je oboje Alonso, vsaj tako so razlagali na posnetku. Bela oznacuje krog pred incidentom. Pa zaviral naj bi percej zanemarljivo, ampak tu pac kaze 0 ali 100%. Je pa tudi saltal dol, cesar ni pocel prej.

Zgodovina sprememb…

Gambino ::

Carlos Sainz diskvalificiran zaradi kršitve minimalne mase :)

ripmork ::

codeMonkey je izjavil:

Pa zaviral naj bi percej zanemarljivo, ampak tu pac kaze 0 ali 100%. Je pa tudi saltal dol, cesar ni pocel prej.

Res je. Ta graf ne prikazuje jakosti bremzanja, že dotik stopalke za bremzo je dovolj za prikaz. Downshift pa vseeno demonstrira, da je kar upočasnil :)

Gambino je izjavil:

Carlos Sainz diskvalificiran zaradi kršitve minimalne mase :)

Huh? Vir? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Skyman ::

Gambino je izjavil:

Carlos Sainz diskvalificiran zaradi kršitve minimalne mase :)

Zarad tega ker nima slepica?

Scorpy84 ::

Skyman je izjavil:

Gambino je izjavil:

Carlos Sainz diskvalificiran zaradi kršitve minimalne mase :)

Zarad tega ker nima slepica?


Ja so zdaj fore po spleteu, npr. ta; zdaj ko ne morejo vec barvo stran dajati, lahko odstranjujejo organe.

Skyman ::

Jap vem zato sem to omenil.

Tilen88 ::

Norris je baje že zrihtal appointment

ripmork ::

lol :))

Ne bi se čudil, če bi se čez nekaj let dejansko razkril kak "Appendix-gate", hehe
Opcija je tut odstranjevanje nekaterih reber, modrostnih zob,... sami nepotrebni grami :D (ok, rebra ostanejo)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

BT52 ::

Bruh

Potem je billy monger idealka :) /črn humor

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Skyman ::

Daniel Ricciardo naj bi imel se 2 dirki na voljo da se popravi.S 1 majem naj bi potem Liam Lawson vstopil.

Tilen88 ::

yikers

z3ro ::

Jaz bi Ricciarda zamenjal z Lawsonom že na naslednji dirki. Sicer mi je všeč Ric ampak ni več to to kar je znal včasi pokazat.

Skyman ::

za japonsko:
Ayumu Iwasa will be replacing Ricciardo for FP1.

Drugace se govori da bo vettel nastopil na 24h leman-a s porshejem.Pred dnevi ga je testiral in zgleda da obeta.

BT52 ::

Ja Porsche je zmagal Bahrajn.

ripmork ::

BT52 je izjavil:

Bruh

Potem je billy monger idealka :) /črn humor

:))
Yuki je "next best thing" v tem oziru, hehe.

billy ::

v primeru parih dirkačeh bi lahko polovico možganov si ven dali, itak jih ne rabijo

Skyman ::

Kdo gleda te videje?

Tilen88 ::

Ferrari bo pripeljal en večji del upgrejda, ki je bil mišljen za imolo že na Japonsko. Me res zanima, kaj bo iz te moke.

Do imole naj bi praktično bil dirkalnik v2.0.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

DamijanD ::

Sainz for the champion :D

BT52 ::

Tilen88 je izjavil:

Ferrari bo pripeljal en večji del upgrejda, ki je bil mišljen za imolo že na Japonsko. Me res zanima, kaj bo iz te moke.

Do imole naj bi praktično bil dirkalnik v2.0.


Cardille je rekel pred testi, da bodo naredili evaluacijo z tem novim dirkalnikom na prvih dirkah če se usklajajo rezultati simulacij z realnostjo. Ker bi v nasprotnem primeru naredili STOP z posodobitvami, da nebi trošili denarja za brez veze. Kar je v dobi omejenih sredstev smiselno.

Že po testih so bili odmevi (Fred ali Cardille) da so rezultati povsem skladni z pričakovanji in se vse poklapa z teorijo.

Tako da je tole dober znak. Že Fred je v Jeddi potrdil zadovoljstvo kako se je nov koncept in dirkalnik obnesel na inženirsko.

Torej tole je spodbudna informacija, da pospešujejo l. Realno Max ima še rezerve kake desetinke. Ampak ni važno tja za po mnenju enih nesposobne italijane ni to slabo ;)

billy ::

Nja, je pa "zelo" sumljivo, da je sainz kar naenkrat boljši od lerka...al je lerku res tako na psiho vdarilo, da pride drugo leto lujz, ali pa je sainzu toliko nabilo psiho, ker so ga odfukali?

BT52 ::

billy je izjavil:

Nja, je pa "zelo" sumljivo, da je sainz kar naenkrat boljši od lerka...al je lerku res tako na psiho vdarilo, da pride drugo leto lujz, ali pa je sainzu toliko nabilo psiho, ker so ga odfukali?


Bolj stabilni dirkalnik zbliža talent. Oz LEC je enostavno zajebal setup. To je njegova slabša stran - setup. Tukaj je Sainz boljši. Je pa jasno da ima Lec višji strop od Sainza ko se poklopi. Plus je znano če je balans bolj blizu podkrmiljenu je Sainz bolj domač, kot Lec.

billy ::

Kaj pa bolj ustreza lujzu, tudi podkr?

Tilen88 ::

@BT52 mene je tudi presenetilo,.. od italjanov nisem navajen zadnja letam da bi sploh kake odmevne updejte pripeljali.

codeMonkey ::

Leclerca so tolikokrat nategnili, da verjetno se ne verjame v konkurencnost Ferrarija :) Ce/ko mu klikne, bo konec veselja za Sainza :p

pirlo ::

Še ma kdo občutek da je nek trickery z zavorami? RB je mel težave že na testiranjih, pol Ferrari konkretne težave na prvi dirki. Zdaj Max odstopil zarad zavor. Nekam veliko težav se mi zdi.
Aha, pa še Leclerc lani v Braziliji, skoraj pozabil to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pirlo ()

billy ::

Ekipe iščejo maksimume, brembo je rekel, da ve kaj je bilo narobe in da je kriv RBR. RBR je rekel da se to ne bo več ponovilo.

Scorpy84 ::

billy je izjavil:

Ekipe iščejo maksimume, brembo je rekel, da ve kaj je bilo narobe in da je kriv RBR. RBR je rekel da se to ne bo več ponovilo.


Iscejo meje, da je material bolj lahek, za enako zmogljivost. Zato sami problemi, odkar so nova pravila

pirlo ::

billy je izjavil:

Ekipe iščejo maksimume, brembo je rekel, da ve kaj je bilo narobe in da je kriv RBR. RBR je rekel da se to ne bo več ponovilo.

Saj ravno ta izjava od Bremba mi je dala mislit, če so spet kake fore kot v Coanda časih, ko so kurili gorivo v zavojih da so povečevali downforce. Da naprimer prekomerno ali občasno stiskajo zavore da držijo temperaturo znotraj gume al kaj takega :)

billy ::

Ja brake balance se da čisto nazaj, potem pa je max stal na štartu na mestu koliko minut? saj je rekel, max, da je takoj od začetka imel probleme...kar se je tudi videlo, ker se ni uspel odpeljat...

free_rider ::

Tako počasi kot se zadnje čase vlečejo, da se cel grid formira, se tudi še nikoli niso.
Ko p1 parkira, traja ponavadi celo minuto, da se še p20 parkira. Pa vmes so po 100m dolge luknje.
To bi morali kaznovati. V 20s bi se realno morali vsi sparkirat in potem štartna procedura.

Tilen88 ::

Vidu nekje, da baje pripelje rbr na japansko ...zero-pod upgrade,.. jst še vedno mislim da so to bučke

BT52 ::

Tilen88 je izjavil:

Vidu nekje, da baje pripelje rbr na japansko ...zero-pod upgrade,.. jst še vedno mislim da so to bučke


Pa folka nima pojma... Ehh "TRIGGERED" hvala za tole...

XD

pirlo je izjavil:

Še ma kdo občutek da je nek trickery z zavorami? RB je mel težave že na testiranjih, pol Ferrari konkretne težave na prvi dirki. Zdaj Max odstopil zarad zavor. Nekam veliko težav se mi zdi.
Aha, pa še Leclerc lani v Braziliji, skoraj pozabil to.


Ehh zadeve se pokvarijo. Lahko je prišlo samo do napake pri inštalaciji cilindra, poškodovana dihtunga. Ali celo odvit shroud okoli zavor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Potem ekipe/dirkači na štartih prestavijo brake bias naprej in nazaj odvisno kje pa kdaj in kako dolgo hočejo ogrevat jedro gume. Bodisi ali segrevajo sprednjo gumo ali zadnjo. Odvisno kje je termo limitacija in na kaki štartni poziji so. Je kar normalno, da "STARTING mapa" v prvem krogu pospešeno polni baterijo in močno stiska zavore tudi ob manjšem pritisku na pedal (buhu trošiš malce več goriva - treehuggerji gredo na drevo). Kinetično energijo pretvoriš v toploto in z tem ogreješ jedro gume brez, da močno pregrevaš površino in obrablljaš "kotalno plast". :D Tole je samo ena izmed metod, ki jih lahko izvajaš.

pirlo ::

BT52 je izjavil:

Potem ekipe/dirkači na štartih prestavijo brake bias naprej in nazaj odvisno kje pa kdaj in kako dolgo hočejo ogrevat jedro gume. Bodisi ali segrevajo sprednjo gumo ali zadnjo. Odvisno kje je termo limitacija in na kaki štartni poziji so. Je kar normalno, da "STARTING mapa" v prvem krogu pospešeno polni baterijo in močno stiska zavore tudi ob manjšem pritisku na pedal (buhu trošiš malce več goriva - treehuggerji gredo na drevo). Kinetično energijo pretvoriš v toploto in z tem ogreješ jedro gume brez, da močno pregrevaš površino in obrablljaš "kotalno plast". :D Tole je samo ena izmed metod, ki jih lahko izvajaš.

Točno to kar na koncu pišeš sem mislil. Gredo v neke ekstreme. Ne verjamem da po par sezonah več ali manj brez težav so zdaj tako pogoste.

Tilen88 ::

BT52 je izjavil:

Tilen88 je izjavil:

Vidu nekje, da baje pripelje rbr na japansko ...zero-pod upgrade,.. jst še vedno mislim da so to bučke


Pa folka nima pojma... Ehh "TRIGGERED" hvala za tole...

XD


:'(

Dokaj spremenjen RBR, ni pa zero-pod :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

Tilen88 ::

ferrari klasika,.. tolk o upgrejdih nakonc pa minimalno nek pri rear suspension :(

Skyman ::

To se je govorilo ze nekaj casa,da bodo vecji update pripeljali v imolo.To za rear suspension so pa ze slike ze par dni na vecjih straneh,glede updejta za japonsko.Za kitajsko nobeden ne bo prinesel posodobitve,ker je sprint dirka.

Tilen88 ::

Ja govorilo je tudi naj bi en večji del upgrejda forcal že v suzuki,..maja sej bi mogu vedet, da so to medijske bučke, sem bil pa vseeno nahajpan :p

pirlo ::

codeMonkey ::

pirlo je izjavil:

Dober video o ELO ratingu dirkačev


Jao, kaksna skoda casa :p Cel video nakladanja, da je na koncu prisel do ocitnega zakljucka zakaj je princip ocenjevanja slab. Enostavno pri F1 to ne gre in sem cel cas v glavi pisal repliko na to kako to ni dober video, ko je govoril. Pa je na koncu sam prisel do tega :D

Ce bi ze zelel nek boljsi priblizek, vsekakor moras upostevati vsakega dirkaca napram vsem, in ne samo znotraj ekipe 1 na 1. Da pa bi to lahko naredil, moras obteziti kvaliteto dirkalnika, kar je dodaten problem (konstruktorske tocke ali nekaj). In ne samo izenacenje, ampak boljsi rezultat pri slabsem dirkalniku bi moral biti nagrajen. Torej velik faktor pri oceni bi morala biti npr. zmaga nekega dirkaca, ki pride na 1. mesto, ceprav neka ekipa osvaja dvojni podium redno v tistem delu (kar je uspevalo najboljsim). Pa so tudi druge stvari tu. Npr., ne steje le kako nekdo nekoga premaga, ampak tudi s katerega mesta. Lahko je nekdo imel probleme na kvalifikacijah, pa je odpeljal vrhunsko dirko ter se priblizal najboljsim, ali pa jih celo prehitel. Spet lastnost najboljsih.

IMO, bi tudi moral imeti vecdimenzionalno postavljene cenilke, glede na lastnosti, ki delajo dirkace dobre (pole position, zmage v dezju, zmage s slabim dirkalnikom, prehitevanja, itd.). Lahko bi koncna ocena sicer zajemala vse to, ampak brez distribucije po teh karakteristikah, je spet krneki, ker ni jasno v cem je dejansko razlika. S tem bi dejansko lahko rekli: dirkac A je najboljsi na splosno, dirkac B po hitrosti, dirkac C po pridobicvanju mest na dirkah, itd.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Ampak za te cenilke ni podatkov. Dokler ne natreniras nek AI, da pogleda vse dirke, ter analizira vse te zadeve, ne bo nic torej :))

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2023 (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Na cesti
1507112498 (13836) Skyman
»

Formula 1 2022 (strani: 1 2 3 496 97 98 99 )

Oddelek: Na cesti
4925294449 (77622) ripmork
»

Formula 1 2021 (strani: 1 2 3 4136 137 138 139 )

Oddelek: Na cesti
6916401412 (169411) BT52
»

Formula 1 2020 (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Na cesti
2375184760 (105152) ripmork
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616169650 (104210)          

Več podobnih tem