» »

Nasvet za novi avto?

Nasvet za novi avto?

««
7 / 10
»»

IL_DIAVOLO ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Avtomat, hibrid, japanese,
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

pa vsaj 10 jurjov predrag... to je cenovno preveč blizu tesle 3, da bi mel smisel.
#brezpodpisa

LeQuack ::

Ja Japonci so trmasti in nočejo na elektriko, npr. Honda in Toyota hočeta še vedno hibride predstavljati kot the future, ampak nima smisla.
Quack !

IL_DIAVOLO ::

Saj hibridi so enako vozila prihodnosti kot popolnoma električna vozila.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Boštjan_Q ::

Niso, hibridi so na dolgi rok slepa ulica.

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Avtomat, hibrid, japanese,

Haha, še lani si tulil kako to tuli, nikamor ne gre, veliko porabi, drago vzdrževanje in ne vem kaj, zdaj ko je 8 jurjev dražji kot je bil, ga pa lepiš sem. Lol.

Klamzi ::

Leta 2010 VW Golf 1.8 TSI, oprema Highline + kamera, "športno podvozje" z 18", alcantara, RCD 510,.. za 18,5k€. Sedaj ko rabim nov avto mi pade mrak na oči ko odprem avto.net
Da ne govorim o rabljenih. Omenjeni avti se po 14 letih prodajajo za 5-7k€ :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Klamzi ()

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Če kdo misli, da se bojo nemci predali brez tudi umazanega boja, se pač moti. Naj se raje brigajo za programirane okvare v njihovih mercedesih.

Od kdaj si pa ti na strani teoretikov zarot?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

blay44 ::

Boštjan_Q je izjavil:


.... Ampak najbolj relevatno je kakšne so plače v tam kjer te kitajske ID.4 izdelujejo in te so enake do večje kot Slovenske. https://www.glassdoor.com/Salary/SAIC-M...

Tako da to misel da je na Kitajskem ID.4 2x cenejši zato ker so delavci tam manj plačani si lahko kar izbiješ iz glave, ker to ne drži. Razlog je velika električna konkurenca na Kitajskem (beri za 40 do 50 jurjev neb tam noben kupoval ID.4, še za teh 18 jurjev jih komaj kaj prodajo), ter manjša kupna moč na Kitajskem.
Pa btw, Kitajci so v 10 letih (od 2012 do 2022) plače v mestih povečali več kot za 2x. Koliko smo jih mi? Skoraj nič. https://www.statista.com/statistics/278...
"Salary levels in urban China have seen a significant rise between 2012 and 2022. During that period, average annual salaries of employees in non-private urban units have grown from 46,800 to 114,000 yuan per year. "
Po


Hočeš reči, da sicer kreativna rdeča uradna statistika laže?
Da prikazuje celo manjše dohodke kot so v resnici?
Če malo pobrskaš vidiš, da so v mestnih okoljih bruto
letni dohodki za faktor 1,2X večji.
Dohodki aparatčikov in nomeklature pa za 1,6X do 1,8X večji
od gospodarstva.

Matheus ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Avtomat, hibrid, japanese,


Potem pa že 100x raje Honda Civic: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Se mi zdi, da so pa tokrat res zadeli z obliko.

hojnikb ::

Klamzi je izjavil:

Leta 2010 VW Golf 1.8 TSI, oprema Highline + kamera, "športno podvozje" z 18", alcantara, RCD 510,.. za 18,5kEUR. Sedaj ko rabim nov avto mi pade mrak na oči ko odprem avto.net
Da ne govorim o rabljenih. Omenjeni avti se po 14 letih prodajajo za 5-7kEUR :))


nazalost si pri teh avtih rabu vedno vozit vsaj kake 5 litrov olja v kuferamu...

Matheus je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Avtomat, hibrid, japanese,


Potem pa že 100x raje Honda Civic: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Se mi zdi, da so pa tokrat res zadeli z obliko.


Kolk orng prizadet mors bit sele, da das 35 jurjov za Civica, k ni typeR. Pa ne sam to, cena je dejansko 37 jurjov, če ne financiras prek njih.

Meanwhile pa stane tanova model3 z odbito subvencijo 37,5kEUR (mogoče se mičken manj, če se kje dobis se kaksn refferal bonus).
Resno, kdo to kupi?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Avtomat, hibrid, japanese,

Haha, še lani si tulil kako to tuli, nikamor ne gre, veliko porabi, drago vzdrževanje in ne vem kaj, zdaj ko je 8 jurjev dražji kot je bil, ga pa lepiš sem. Lol.


Saj nisem rekel, da kam gre, dal sem mu samo predlog za sorazmerno poceni avto glede na budget, ki ga ima. Je pa seveda najboljši avtomatik na trgu kar jih je, čeprav je počasen kot kraljevska kocija iz 19. stoletja.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

Se vedno bistveno slabsi avtomatik od katergakol električarja.

Corolla hibrid (sploh za tak denar) je danes kočija v svetu avtomobilov.
#brezpodpisa

Matheus ::

hojnikb je izjavil:

Klamzi je izjavil:

Leta 2010 VW Golf 1.8 TSI, oprema Highline + kamera, "športno podvozje" z 18", alcantara, RCD 510,.. za 18,5kEUR. Sedaj ko rabim nov avto mi pade mrak na oči ko odprem avto.net
Da ne govorim o rabljenih. Omenjeni avti se po 14 letih prodajajo za 5-7kEUR :))


nazalost si pri teh avtih rabu vedno vozit vsaj kake 5 litrov olja v kuferamu...

Matheus je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Avtomat, hibrid, japanese,


Potem pa že 100x raje Honda Civic: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Se mi zdi, da so pa tokrat res zadeli z obliko.


Kolk orng prizadet mors bit sele, da das 35 jurjov za Civica, k ni typeR. Pa ne sam to, cena je dejansko 37 jurjov, če ne financiras prek njih.

Meanwhile pa stane tanova model3 z odbito subvencijo 37,5kEUR (mogoče se mičken manj, če se kje dobis se kaksn refferal bonus).
Resno, kdo to kupi?


1EUR ne dam za Teslo. Pa ne, ker je EV ampak ker je grd avto. In zunanjost in notranjost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Matheus ()

hojnikb ::

Rečes, da je tesla grd avto, hkrati pa das v mix civica? Someone needs have his eyesight checked out.
#brezpodpisa

Matheus ::

hojnikb je izjavil:

Rečes, da je tesla grd avto, hkrati pa das v mix civica? Someone needs have his eyesight checked out.


Model no, to je že skoraj splošna znanost, da ima Tesla grde avtomobile. Vključno z brezvezno in dolgočasno notranjostjo. Kot, da bi se usedel v čakalnico pri zobozdravniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Matheus ()

IL_DIAVOLO ::

hojnikb je izjavil:

Rečes, da je tesla grd avto, hkrati pa das v mix civica? Someone needs have his eyesight checked out.


Tale Honda Civic je eden najlepsih avtov na trgu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

zakaj potem ne kupis citroena, če bi rad zabavno notranjost (beri nakičeno)?

Ljudje te toasterje kupujejo za _vozit_, ne za gledat in tipat. Čeprav je tanova tesla itk svetlobna leta pred podobno konkurenco tudi pri tem.

IL_DIAVOLO je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Rečes, da je tesla grd avto, hkrati pa das v mix civica? Someone needs have his eyesight checked out.


Tale Honda Civic je eden najlepsih avtov na trgu.

Tale civic? Sploh zadnji rit?

Sj sn vedu, da so slotechovci brez okusa, ampak to so pa koronski nivoji brezokusnosti...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

Si jo sploh pogledal? Zadek je tak kot mora bit, za razliko od prejšnjega modela ko je bil res cisto mimo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Matheus ::

Ne rabiš kupiti Citroena za zabavnejšo notranjost od Tesle. Že Dacia ali pa Lada sta v tem primeru dovolj :))

In jaz, če kupujem avtomobil me zagotovo zanima tudi notranjost, da se počutim udobno. Ti se pa kar pelji v tej zobozdravniški ambulanti od tesle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Matheus ()

hojnikb ::

večina folka, k kupuje commuterje, se ne sekira velik okol notranjosti. Zato pa VW tolk velik avtov proda, pa tudi Tesla vedno več... Letos je očitno kaksnih ~1.6miljona folka reklo, da je tesla notranjost good enough. Je Honda tut letos prodala miljon hibridnih civicov? Pomoje ne.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Si jo sploh pogledal? Zadek je tak kot mora bit, za razliko od prejšnjega modela ko je bil res cisto mimo.

Ja, hatchback rit je nazgravzna skor tolk k pr prejsni generaciji. Limo izvedba je vsaj kolker tolk za pogledat overall, ampak glede na to da hočejo ti japonci skor 40 jurjov za to kanto, ne hvala. Če ze kupujes toaster (ker hibridni civic to je) potem pač kupis teslo, ker je v vlogi toasterja bistveno boljsa in cenejsa.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Matheus ::

hojnikb je izjavil:

Letos je očitno kaksnih ~1.6miljona folka reklo, da je tesla notranjost good enough. Je Honda tut letos prodala miljon hibridnih civicov? Pomoje ne.


Kakšno konkurenco v svojem razredu ima Tesla in kakšno Honda?

hojnikb ::

tesla nima konkurence, vsaj za 40 jurjov ne. Vse kar gledas v tem segmentu so polizdelki al pa vsaj en razzred nizje avtomobili.

Danes enostavno če kupujes toaster (seprav avto za vozit, ne gledat in glancat) v rangu 40 jurjov, kaj druga kot tesle ne gledas. Razn če si trgovski potnik, k nardi 1000km/dan, potem pač kupis dizlsko Škodo VRS-GTI-SLINE. AL neki.
#brezpodpisa

Matheus ::

hojnikb je izjavil:

tesla nima konkurence, vsaj za 40 jurjov ne. Vse kar gledas v tem segmentu so polizdelki al pa vsaj en razzred nizje avtomobili.


Not my point.

Ljudje, ki se odločajo za nakup električnega vozila v rangu 35-40k, bodo takoj naprej pogledovali po Tesli, ker je cenovno bolj dostopen kot ostali + bolj kul si, če imaš Teslo, ker pač mediji, ker pač Musk.

Nekdo, ki ne kupuje električnega vozila in ima budget okoli 35k, pa bo poleg Honde Civic pogledoval po vsaj še ene pet različnih znamk in še to ne nujno, da le hatchback segment. V tem cenovnem razredu ti lahko pogleduješ že za Audi A4/Q3, Alfa Tonale, Cupra Formentor, Ocatvia RS ITD. ITD. ITD

Primerjava v prodaji Tesle in Honde Civic je torej povsem nesmiselna.

hojnikb ::

če gledas nemsko premijo za 35 jurjov (ali karkoli drugega premijskega) dobis kvečjemo osnovnega bencinarja z saltgetribami pa push to start za doplačilo...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Matheus ::

Dobro, Nemce res lahko izvzamemo iz te enačbe, še vedno pa torej v tem cenovnem razredu obstaja kup drugih alternativ.

m0LN4r ::

Nevem kaj vam je ID.4 je drugi najbolj pogosto registriran EV v Nemciji, ID.3 pa tretji, pred Model 3.


ID.4 je lepsi od Tesle, predvsem od predaj. Tesla ima od spredaj tak weird zabji spredji del, ki pac nikomur ne sede.
Skoda Enyaq je sele zastartal in je ze na 4. mestu.
Tudi skodin Enyaq al sportline al RS je spet dosti lepsi od tesle, tako pravijo ankete.

Drugo leto bo se bolj zanimivo, ko bodo zaceli na veliko dostavljat Enyaqe, ker zaenkrat se proizvodnja ne dohaja povprasevanja za ta super avto.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

bemfa ::

Tolko govora o Tesli... kolko vas je peljalo ta voz? Ozke 19" gume, za en drek vzmetenje in skoraj 2 toni... Avto je totalno neudoben, za naše kolovoze skorajda že neprimeren.

matobeli ::

Če človk rabi velik avto in se ne želi stegnit za dovolj velkega EV mu seveda ne ostane kaj dosti kot da vzame tehnološko dovršenega dinozavra, recimo Mazdo CX60 z 3.3 šestakom.

Ker ostali na dinozavre so res bolj meh.

m0LN4r ::

bemfa je izjavil:

Tolko govora o Tesli... kolko vas je peljalo ta voz? Ozke 19" gume, za en drek vzmetenje in skoraj 2 toni... Avto je totalno neudoben, za naše kolovoze skorajda že neprimeren.

Se strinjam, podvozje je res neodzivno, krneki. Pa niti nastavitve za vzmetenje nima.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Sparkxl ::

m0LN4r je izjavil:



Drugo leto bo se bolj zanimivo, ko bodo zaceli na veliko dostavljat Enyaqe, ker zaenkrat se proizvodnja ne dohaja povprasevanja za ta super avto.


Si ti drugače že vozil ta super avto?

Boštjan_Q ::

Nevem kaj vam je ID.4 je drugi najbolj pogosto registriran EV v Nemciji, ID.3 pa tretji, pred Model 3.

1. To je navaden cherry picking, zakaj samo Nemčija? Poglej svetovno prodajo, al pa vsaj Evropsko. Nemčija je edina država kjer Volkswagen po prodaji EVjev ne zaostaja katastrofalno veliko za Teslo.

Tesla model Y je skoraj 5x bolj prodajan kot ID.4

Q1 2023 Evropa:


Vir; https://tridenstechnology.com/electric-...

2. Tudi na temle grafu za Nemčijo ki si ga objavil, boš če boš dobro pogledal opazil, da je na drugem mestu prodaja ID.4 ZDRUŽENA skupaj z prodajo ID.5. Sploh ni smiselno da je zružen, razen da so rezultati za Volkswagen lepši (prirejanje rezultatov).

ID.4 je lepsi od Tesle, predvsem od predaj. Tesla ima od spredaj tak weird zabji spredji del, ki pac nikomur ne sede.

Tole je pa povsem subjektivno, nekateri se bodo strinjali s tabo, mnogi pa ne. Sploh prenovljen model 3 in Y zgledata zelo solidno, še boljše kot prej.

Skoda Enyaq je sele zastartal in je ze na 4. mestu.

Mal si narobe pogledal, glede na tvoj lasten graf je v Nemčiji na 4.mestu Fiat 500. Enyaq je šele na petem. V Nemčiji seveda, svetovno pa je prodaja nasploh porazna: Enyaqov so prodali 25x manj kot Tesel Y ( 771.300 vs 31.300). In Enyaq ni šele štartal, prodaja se že od pomladi 2021, torej več kot 2 leti in pol.

Drugo leto bo se bolj zanimivo, ko bodo zaceli na veliko dostavljat Enyaqe, ker zaenkrat se proizvodnja ne dohaja povprasevanja za ta super avto.

To velja pretty much za vse električne avte. Koliko Enyaqov meniš da bodo proizvedli drugo leto? Če jih bodo samo 10x manj kot Tesel Y bo že dosežek.

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

Tesla model Y je najbolj prodajan avto v Evropi ne glede na pogon za prvo polovico leta 2023, kje je kaj električnega od Volkswagna? Sploh ga ni na lestvici:

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

m0LN4r je izjavil:

Nevem kaj vam je ID.4 je drugi najbolj pogosto registriran EV v Nemciji, ID.3 pa tretji, pred Model 3.


ID.4 je lepsi od Tesle, predvsem od predaj. Tesla ima od spredaj tak weird zabji spredji del, ki pac nikomur ne sede.
Skoda Enyaq je sele zastartal in je ze na 4. mestu.
Tudi skodin Enyaq al sportline al RS je spet dosti lepsi od tesle, tako pravijo ankete.

Drugo leto bo se bolj zanimivo, ko bodo zaceli na veliko dostavljat Enyaqe, ker zaenkrat se proizvodnja ne dohaja povprasevanja za ta super avto.

c.o.p.e.i.u.m

Nekak je treba kovat te kante v visave, drgač bo nemc jezn.

Je pa čist dobr indikato, kok slab drivetrain majo ti holzvagni dejstvo, da ima recimo id.3 deklarirano poroabo 16.6kWh/100km, primerljiva tesla pa 13.7kWh/100km. Hell, se kanta od model s ima boljsi izkoristek kot id.3

Nemci se bojo mogl se kr matrat, da bojo prsl na nivo tesle. Med tem se bojo pač hval kok mehke plastike majo pa kok fizičnih gumov jim je ratal not zmetat.

bemfa je izjavil:

Tolko govora o Tesli... kolko vas je peljalo ta voz? Ozke 19" gume, za en drek vzmetenje in skoraj 2 toni... Avto je totalno neudoben, za naše kolovoze skorajda že neprimeren.


govoris o tezi. Kolk majo pa tekmeci istega ranga in dosega teze?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

deco16 ::

Mah drivetrain ni tolk švoh, bolj je problem SW.

ID.7 bo pokazal da so sposobni nižjih porab, ker je pač sedan.

Nemorš škatlo od id.3 primerjat z sedanom in rečt da je slab drivetrain ker to ni enako. Pa še model s zraven dat ker je isto sedan.

Naj se primerja hruške z hruškami pa bo ;)

Pa sploh ne navijam za VW, so itak zasrali že polno, od tega da so za tavelko baterijo naredili za neki časa 4 sedežnik, mislim halo?

In da so prvi kombi dali 5 sedežnik...


Teli sedeži jim ne gredo ravno, SW pa še manj.


Nasvet za nov avto je pa rabljen EV ;)

IL_DIAVOLO ::

Zakaj se pa sploh prodajajo rabljeni EV-ji? Zanic baterija ali kaj drugega?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Boštjan_Q ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zakaj se pa sploh prodajajo rabljeni EV-ji? Zanic baterija ali kaj drugega?


Zakaj se sploh prodajajo 2 leta stari rabljeni dizli in bencinarji? Pokvarjen motor ali kaj drugega? Vidiš kam ciljam? Vprašanje je čist neumno. Prodajajo se pač zato ker se jih lastnik naveliča ali pa bi rad boljši in dražji avto, tako kot pri bencinarjih in dizlih, nič drugače ni. Baterije so take da zmanjšanega dosega skoraj da ne opaziš ali pa ga res ne opaziš (razen izjem, ki nimajo hlajenja baterije).

Mah drivetrain ni tolk švoh, bolj je problem SW.

ID.7 bo pokazal da so sposobni nižjih porab, ker je pač sedan.

Nemorš škatlo od id.3 primerjat z sedanom in rečt da je slab drivetrain ker to ni enako. Pa še model s zraven dat ker je isto sedan.

Naj se primerja hruške z hruškami pa bo ;)

Tud drivetrain je še vedno boljši pri Tesli. EV database navaja da ima ID.7 skoraj 10 % večjo porabo od Modela 3 long range.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

deco16 je izjavil:

Mah drivetrain ni tolk švoh, bolj je problem SW.

ID.7 bo pokazal da so sposobni nižjih porab, ker je pač sedan.

Nemorš škatlo od id.3 primerjat z sedanom in rečt da je slab drivetrain ker to ni enako. Pa še model s zraven dat ker je isto sedan.

Naj se primerja hruške z hruškami pa bo ;)

Pa sploh ne navijam za VW, so itak zasrali že polno, od tega da so za tavelko baterijo naredili za neki časa 4 sedežnik, mislim halo?

In da so prvi kombi dali 5 sedežnik...


Teli sedeži jim ne gredo ravno, SW pa še manj.


Nasvet za nov avto je pa rabljen EV ;)


seveda je slab drivetrain. Visoka poraba je zgolj odzraz izkoristka drivetraina (seprav motor, inverter), pa aerodinamike in ostalih manjsih tehnikalij (izkoristek toplotne, izoliranost avta itd). K vseskup potegnes prides na 20+% pribitka za klaso manjsi avto. Ker prav mas, id.3 ni primerljiv z t3, ker je klaso nizje. Ergo bi mogu met se nizjo porabo kot t3, da bi bil konkurencen.

Pač, nemci zankrat se ne znajo.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zakaj se pa sploh prodajajo rabljeni EV-ji? Zanic baterija ali kaj drugega?


Zelja po boljsem/večjem/hitrejsem/večjim dosegom avtom?

Al so pa ljudje ugotovil kaksne polizdelke so kupl (predvsem to apeliram na razne compliance EVje) in sedaj prodajajo.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

deco16 ::

Drivetrain je ok, aerodinamiko ne moreš štet pod drivetrain, prav tako klaso avtomobila WTF?

In ne nimaš prav WLTP od tesle so napihnjene to vsak ve.

Bjorn je testiral pri 90km/h (zanalašč ta test ker je aerodinamika najmanj vidna)

TM3 MIC 12,2

ID.3 13,5

10% ni dosti za 0.263 ID.3 drag cooefificient medtem ko ma TM3 0.23.

ID.3 je višji itd.

Pač ja razlika je, predvsem glede aerodinamike. Jst vem da vam Tesla prodaja kako je izumila TČ z octovalve in nevem kaj, VW je to naredu že leta 2015.

Pač nemoraš kar neki pribivat 20% za klaso manjši avto itd. Podane so realne meritve.

Nemci so zajebal pač ker so šli z hatchbackom first in to ni aerodinamičen avto zarad zadka. Da rečeš da je to slab drivetrain je pač narobe in ni pravilno.
Avto kot celota pač ni tolk učinkovit ampak lej, borna dobiš za 28k medtem pa M3 za 38k.
Sej bo ID.7 pokazal da je drivtrain ok, bo pa to bolj primerljivo z MS.

m0LN4r ::

Sparkxl je izjavil:

m0LN4r je izjavil:



Drugo leto bo se bolj zanimivo, ko bodo zaceli na veliko dostavljat Enyaqe, ker zaenkrat se proizvodnja ne dohaja povprasevanja za ta super avto.


Si ti drugače že vozil ta super avto?

Ne samo to tut tiktok video sem nalozil :))

Boštjan_Q je izjavil:

Nevem kaj vam je ID.4 je drugi najbolj pogosto registriran EV v Nemciji, ID.3 pa tretji, pred Model 3.

1. To je navaden cherry picking, zakaj samo Nemčija? Poglej svetovno prodajo, al pa vsaj Evropsko. Nemčija je edina država kjer Volkswagen po prodaji EVjev ne zaostaja katastrofalno veliko za Teslo.

Tesla model Y je skoraj 5x bolj prodajan kot ID.4

Q1 2023 Evropa:


Vir; https://tridenstechnology.com/electric-...

2. Tudi na temle grafu za Nemčijo ki si ga objavil, boš če boš dobro pogledal opazil, da je na drugem mestu prodaja ID.4 ZDRUŽENA skupaj z prodajo ID.5. Sploh ni smiselno da je zružen, razen da so rezultati za Volkswagen lepši (prirejanje rezultatov).

ID.4 je lepsi od Tesle, predvsem od predaj. Tesla ima od spredaj tak weird zabji spredji del, ki pac nikomur ne sede.

Tole je pa povsem subjektivno, nekateri se bodo strinjali s tabo, mnogi pa ne. Sploh prenovljen model 3 in Y zgledata zelo solidno, še boljše kot prej.

Skoda Enyaq je sele zastartal in je ze na 4. mestu.

Mal si narobe pogledal, glede na tvoj lasten graf je v Nemčiji na 4.mestu Fiat 500. Enyaq je šele na petem. V Nemčiji seveda, svetovno pa je prodaja nasploh porazna: Enyaqov so prodali 25x manj kot Tesel Y ( 771.300 vs 31.300). In Enyaq ni šele štartal, prodaja se že od pomladi 2021, torej več kot 2 leti in pol.

Drugo leto bo se bolj zanimivo, ko bodo zaceli na veliko dostavljat Enyaqe, ker zaenkrat se proizvodnja ne dohaja povprasevanja za ta super avto.

To velja pretty much za vse električne avte. Koliko Enyaqov meniš da bodo proizvedli drugo leto? Če jih bodo samo 10x manj kot Tesel Y bo že dosežek.

Lahk si se bolj ocitno triggered?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Boštjan_Q ::

Sej nisem niti mal, pravim sam da Nemci pač ne znajo kar se EVjev tiče. Tesla je pač 5 do 10 let pred ostalimi, je Sandy Munro lepo povedal:


Verjamem in razumem pa da si bias kar se Nemcev tiče, saj tam živiš.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

deco16 je izjavil:

Drivetrain je ok, aerodinamiko ne moreš štet pod drivetrain, prav tako klaso avtomobila WTF?

In ne nimaš prav WLTP od tesle so napihnjene to vsak ve.

Bjorn je testiral pri 90km/h (zanalašč ta test ker je aerodinamika najmanj vidna)

TM3 MIC 12,2

ID.3 13,5

10% ni dosti za 0.263 ID.3 drag cooefificient medtem ko ma TM3 0.23.

ID.3 je višji itd.

Pač ja razlika je, predvsem glede aerodinamike. Jst vem da vam Tesla prodaja kako je izumila TČ z octovalve in nevem kaj, VW je to naredu že leta 2015.

Pač nemoraš kar neki pribivat 20% za klaso manjši avto itd. Podane so realne meritve.

Nemci so zajebal pač ker so šli z hatchbackom first in to ni aerodinamičen avto zarad zadka. Da rečeš da je to slab drivetrain je pač narobe in ni pravilno.
Avto kot celota pač ni tolk učinkovit ampak lej, borna dobiš za 28k medtem pa M3 za 38k.
Sej bo ID.7 pokazal da je drivtrain ok, bo pa to bolj primerljivo z MS.


Mah kakšn zadek neki. Hatchback design ne ubije tolk aerodinamike kot vse ostale stvari. Nasploh se lepo vidi, kako zaostali so nemci v celotnem smislu izkoristka, ko se enkrat začneš vozit več k 90. Pri 130+ so te razlike ze večje.

Pač, VW ma še kr za nadoknadit.

Borna primerjat z T3 je pa itk wtf-lol. Ta born za 28k je tolk oskubljen, da me čudi, da dobiš zram lite felne.
#brezpodpisa

Boštjan_Q ::

Bjorn je testiral pri 90km/h (zanalašč ta test ker je aerodinamika najmanj vidna)

TM3 MIC 12,2

ID.3 13,5

https://www.carsized.com/en/cars/compar...
Da ima Tesla ki je skoraj pol metra večji avto za 1,3 kWh na 100 km MANJŠO porabo je impressive. Samo pokaže kako daleč je še Volkswagen. Pri avtocestni hitrosti pa je razlika še neprimerljivo večja, pri 120 km/h je Bjorn Testiral in je rezultat tak:
Tesla model 3 SR+: 16,6 kWh
ID.3: 20,6 kWh

20,6 kWh /16,6 kWh= 1,24
ID.3 ima torej 24 % večjo porabo kljub temu da je mnogo manjši avto. ID.3 ima pač aerodinamiko slabo, Nemci so si sami krivi da ne znajo ali pa nočejo narest bolj aerodinamičnega.


WLTP od tesle so napihnjene to vsak ve

WLTP je standarden, standardiziran test in ga ne delajo proizvajalci sami, ampak za to usposobljene inštitucije, tako da ne, nič ni napihnjen.

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

Avto kot celota pač ni tolk učinkovit ampak lej, borna dobiš za 28k medtem pa M3 za 38k.

Ja dobiš ja, zdele v neki super akciji, brez toplotne črpalke in brez radarskega tempomata. Če vzameš normalne verzijo Borna boš pa plačal tolk kot za Teslo al pa celo več. Pa Cupra Born ima še slabšo porabo kot ID.3, ma 23,1 kWh pri 120 km/h, ena verzija Tesle standar range+ pa 16,6 kWh..Če to zdelimo pride že da ima Born 39 % večjo porabo kot Tesla 3 SR+ MIC.

Sej bo ID.7 pokazal da je drivtrain ok, bo pa to bolj primerljivo z MS.

9 % je poraba ID.7 večja od Tesle modela 3, according to EV database.

Zgodovina sprememb…

Boštjan_Q ::

Pa še fun fact: Tesla 3 ima večji zadnji pritljažnik od ID.7. Pa ID.7 sprednjega pritljažnika sploh nima in Nemci še sami ne vejo zakaj ne:
Even Volkswagen's Top Designer Doesn't Know Why ID Cars Don't Have A Frunk
https://www.vwidtalk.com/threads/even-v...

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

Teardrop shape anyone ;) Daljše je boljše, vem ja mindblow. Ni pa tolk mestni avto pol če je daljši.

Ok, vidim da sem stopil fanboyem na živc. Torej se strinjamo da drivetrain ni problem tuki? :)

hojnikb ::

v resnic je. Ker če nebi bil, bi bil pribitek na porabo samo pr visokih hitrostih, ne pa vsepovsod...
#brezpodpisa

Boštjan_Q ::

Teardrop shape anyone ;) Daljše je boljše, vem ja mindblow. Ni pa tolk mestni avto pol če je daljši.

To je jasno, zadek je pri aerodinamiki najbolj pomemben in ta mora bit dolg če hočeš dobro aerodinamiko.

Ok, vidim da sem stopil fanboyem na živc. Torej se strinjamo da drivetrain ni problem tuki? :)

Nisem fanboy, oboje je problem, tako aerodinimika, kot tudi drivetrain (ker je pri 90 km/h Tesla še vedno precej bolj učinkovita, kljub temu da je precej večji avto). Tako da po moje je pri ID3 tud drivetrain malo slabši, je pa aerodinamika večji dejavnik, to pa definitivno drži.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Avtomat, hibrid, japanese,

Haha, še lani si tulil kako to tuli, nikamor ne gre, veliko porabi, drago vzdrževanje in ne vem kaj, zdaj ko je 8 jurjev dražji kot je bil, ga pa lepiš sem. Lol.


Saj nisem rekel, da kam gre, dal sem mu samo predlog za sorazmerno poceni avto glede na budget, ki ga ima. Je pa seveda najboljši avtomatik na trgu kar jih je, čeprav je počasen kot kraljevska kocija iz 19. stoletja.

Haha, 7,9 do 100, kolk ima tvoj dizel? Pa da ne govorimo o "poskočnosti", ker ta dejansko takoj potegne iz elektrike, skoraj brez laga, v vsaki situaciji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Kaj ima to veze, ce se vecino casa vozis v LJ med 30 in 50?



Lahko noc ?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
««
7 / 10
»»