» »

Nasvet za novi avto?

Nasvet za novi avto?

««
4 / 10
»»

LeQuack ::

Morajo notri prinesti tisto kar bi sicer pri olju, in podobnem.
Quack !

deco16 ::

Sej zato resno razmišljam, da me nebodo več videli. EV ma 5 let, garancije ni več (razen na batt in pogon), filter zraka znam sam menjat, pa kak končnik tudi.

Blinder ::

hojnikb je izjavil:

Smiselno je pogledat še za rabljenimi po DE, k dobiš še 3k€ subvencije...
Recimo 9,5k€-3k€= 6.5k€ za ~2.5 leti staro varjanto. Nekaj še prevoza v slo, ampak še vedn bistvneo cenej k 13,5k€


hudo, to bi še jaz imel
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IL_DIAVOLO ::

link_up je izjavil:

500e za en servis pa res ni neka cifra fantje. V Mercatorju pustite 150e za salo...za en teden...koliko torej na leto? :)


Kaj dobiš zraven gume in vinjeto?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

AgJ1 ::

Blinder je izjavil:

Še en pro-ruski anti-cepljene anti-moon landing prepričanec ..

Ne se hecat. Dejansko računajo na prihodke iz servisiranja načrtovanih felerjev.

Blinder ::

Ne bi raje imeli zanesljiv avto in dobro prodajo še desetletja na račun historične zanesljivosti, kot jo še vedno danes koristijo Mercedes in VW, pa čeprav že 30 let ne delajo več posebej zanesljivih avtov? Rover je bil prvak pri servisiranju felerjev, kje je Rover danes? Ni ga več, kupci mu niso oprostili nezanesljivosti.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

Blinder je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Smiselno je pogledat še za rabljenimi po DE, k dobiš še 3kEUR subvencije...
Recimo 9,5kEUR-3kEUR= 6.5kEUR za ~2.5 leti staro varjanto. Nekaj še prevoza v slo, ampak še vedn bistvneo cenej k 13,5kEUR


hudo, to bi še jaz imel


Jap, tole je dejansko zlo dobr deal ta trenutek, če enkrat spregledas da to pač ni mečka za 50 jurjov. Smo ze računal kolk to stane na cesti (prevoz v slovenijo, nekaj papirologije v DE, homologacija pr nas). Z poceni prevozom je strosek pod jurja vseskup, torej je avto all in po subvenciji 7500EUR. Če pa zglihas pr nemcu in dobis pocen prevoz pa kamot tut blizu 7 jurjov.

Za daily commuterja, če glih ne delas več k 150km/dan, je tole danes pomoje najcenejsi prevoz na 4 kolesih. Racunaj se odsotnost registracije (15EUR dajatev brez tp) in praktično zastonj zavarovanje (80EUR z PR1 za AO) je to zlo dobr in izjemno pocen daily. Pa se nobenga servisa (razn kakega kabinskega filtra) nerabis. Pa 14 col gume, tko da tut napol zastonj.

In mam filing da bo taksnim avtom drugo leto cena se padala.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

AgJ1 ::

Blinder je izjavil:

Ne bi raje imeli zanesljiv avto in dobro prodajo še desetletja na račun historične zanesljivosti, kot jo še vedno danes koristijo Mercedes in VW, pa čeprav že 30 let ne delajo več posebej zanesljivih avtov? Rover je bil prvak pri servisiranju felerjev, kje je Rover danes? Ni ga več, kupci mu niso oprostili nezanesljivosti.

Mislim da so vsi proizvajalci ubrali isto taktiko, tako da se kot kupec vse težje izogneš temu, da te molzejo za planned obsolence napake.
Novi kupci pa hočejo nove stvari in posledično manj cenijo neko dolgoročno zanesljivost, še manj so jo pripravljeni plačati, rajši plačajo nov feature in dizajn in glede zanesljivosti upajo na najboljše in na srečo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AgJ1 ()

Blinder ::

Ampak, a ne pravijo statistični podatki, da so avti vedno bolj zanesljivi?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

D3m ::

So.

Ko je v garanciji. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|

link_up ::

kaj? a 500e je prevec al kaj? Imate raje drkanje s serviserjem za 100e skonto? Mene je moj serviser vsaj vesel in, ce mu recem, da nekaj zrihta, zrihta + oddih casti, da se kaksen nov avto potestira. Pa to sploh ne stane 1000e na leto recimo...

pa 100k jih skp namecete...
In and Out

Invictus ::

Ja, 500 EUR je preveč.

100 EUR za mali servis bi nmorala biti cena, mal zaniha od kvalitete in količine olja. Deli za mali servis so poceni.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

IL_DIAVOLO ::

link_up je izjavil:

kaj? a 500e je prevec al kaj? Imate raje drkanje s serviserjem za 100e skonto? Mene je moj serviser vsaj vesel in, ce mu recem, da nekaj zrihta, zrihta + oddih casti, da se kaksen nov avto potestira. Pa to sploh ne stane 1000e na leto recimo...

pa 100k jih skp namecete...


Bmk če je mehanik srečen, pa če nima nikoli cajta. Plače mu jz pač ne bom dajal, naj si jo sam zasluži.

Mali servis realno ne stane več kot 85. Pred krizo je blo 75 evrov. Tak da, malo se pogovori s tem tvojih mehanikom lol
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

link_up ::

ja valda, na uro racunamo 150e, bo pa cel servis 85. Ok. :D
In and Out

borut_p ::

hojnikb je izjavil:

vi resno dajete 500€ za mali servis?

Talk about being stupid...


Jaz dam 650 na 30kkm. Se mi zdi kar ugodno

IL_DIAVOLO ::

hojnikb je izjavil:

Blinder je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Smiselno je pogledat še za rabljenimi po DE, k dobiš še 3kEUR subvencije...
Recimo 9,5kEUR-3kEUR= 6.5kEUR za ~2.5 leti staro varjanto. Nekaj še prevoza v slo, ampak še vedn bistvneo cenej k 13,5kEUR


hudo, to bi še jaz imel


Jap, tole je dejansko zlo dobr deal ta trenutek, če enkrat spregledas da to pač ni mečka za 50 jurjov. Smo ze računal kolk to stane na cesti (prevoz v slovenijo, nekaj papirologije v DE, homologacija pr nas). Z poceni prevozom je strosek pod jurja vseskup, torej je avto all in po subvenciji 7500EUR. Če pa zglihas pr nemcu in dobis pocen prevoz pa kamot tut blizu 7 jurjov.

Za daily commuterja, če glih ne delas več k 150km/dan, je tole danes pomoje najcenejsi prevoz na 4 kolesih. Racunaj se odsotnost registracije (15EUR dajatev brez tp) in praktično zastonj zavarovanje (80EUR z PR1 za AO) je to zlo dobr in izjemno pocen daily. Pa se nobenga servisa (razn kakega kabinskega filtra) nerabis. Pa 14 col gume, tko da tut napol zastonj.

In mam filing da bo taksnim avtom drugo leto cena se padala.


Potem boljše, da si nabavis vw-ja e-up, kot pa socialistično dacio.

link_up je izjavil:

ja valda, na uro racunamo 150e, bo pa cel servis 85. Ok. :D


Srsly zamenjaj dilerja.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

DavorZ ::

Nissan Leaf ima 63 EUR servis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DavorZ ()

denabiker ::

KO smo že o servisu EV, kaj hudiča sploh naredijo z baterijo na prvem servisu, da tak zaračunajo? Jaz sem mislil, da samo priklopijo tester, poberejo dol podatke iz računalnika o stanju baterije. A morda se kaj testira baterija drugače? Da se sprazni/polni, preverjajo celice, temperatura pri polnjenju, če je katera celica oslabela, padec kapacitete,...itd?

Utk ::

Nič ne delajo z baterijo. Na računalnik pa tudi starega cliota priklopijo.

AgJ1 ::

Blinder je izjavil:

Ampak, a ne pravijo statistični podatki, da so avti vedno bolj zanesljivi?

Kvari se razna elektronika in razni nenujni deli avta, softverske napake ipd. Pri vsem tem serviserji nimajo pojma in se ti lahko zgodi, da se voziš dolgo časa z avtom, ki v osnovi deluje, ti pa najedajo razne neprijetnosti, ki jih serviserji ne znajo ali nočejo popraviti (se izogibajo itd.) - sploh če gre za napake, ki se ne manifestirajo predvidljivo in takoj, ko avto prižgeš, ker potem moraš napako serviserju “dokazati”, saj ti bo drugače mrtvo hladno rekel, da je ni opazil - kar je verjetno res, ker je ni niti iskal, če se ni pojavila v pol minute po prižigu. Tako ti lahko mine tudi garancijski rok, ne da bi ti napako odpravili.
Zato je fino imeti avto, ki se v osnovi kvari čim manj, če se ne moreš zadovoljiti z avtom iz 20. stoletja brez kupa elektronske krame.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AgJ1 ()

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Blinder je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Smiselno je pogledat še za rabljenimi po DE, k dobiš še 3kEUR subvencije...
Recimo 9,5kEUR-3kEUR= 6.5kEUR za ~2.5 leti staro varjanto. Nekaj še prevoza v slo, ampak še vedn bistvneo cenej k 13,5kEUR


hudo, to bi še jaz imel


Jap, tole je dejansko zlo dobr deal ta trenutek, če enkrat spregledas da to pač ni mečka za 50 jurjov. Smo ze računal kolk to stane na cesti (prevoz v slovenijo, nekaj papirologije v DE, homologacija pr nas). Z poceni prevozom je strosek pod jurja vseskup, torej je avto all in po subvenciji 7500EUR. Če pa zglihas pr nemcu in dobis pocen prevoz pa kamot tut blizu 7 jurjov.

Za daily commuterja, če glih ne delas več k 150km/dan, je tole danes pomoje najcenejsi prevoz na 4 kolesih. Racunaj se odsotnost registracije (15EUR dajatev brez tp) in praktično zastonj zavarovanje (80EUR z PR1 za AO) je to zlo dobr in izjemno pocen daily. Pa se nobenga servisa (razn kakega kabinskega filtra) nerabis. Pa 14 col gume, tko da tut napol zastonj.

In mam filing da bo taksnim avtom drugo leto cena se padala.


Potem boljše, da si nabavis vw-ja e-up, kot pa socialistično dacio.

link_up je izjavil:

ja valda, na uro racunamo 150e, bo pa cel servis 85. Ok. :D


Srsly zamenjaj dilerja.


Oba sta socialistična, sam da se začne eup! ene 3-4 jurje višje, kar je pa ze teritorij bolj resnih in uporabnih EVjov.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

Je pa vsaj ličen in ne-hribovski. Torej kar išče potencialen kupec- lep mestni avtek.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Sparkxl ::

Ne nista oba socialistična, ampak hojnik kot velik ev teoretik, sicer pa voznik pecikla tega pač ne more vedeti.
Dacia je podrtija, materiali in izdelava je katastrofa. Za razliko od Upa. Tam vse štima.
In da tu nek ev YT teoretik orgazmira, kako je ena podrtija od dacie absolutni best buy danes pod soncem, je znak da je uporabnik pod nekimi močnimi substancami.

nosiyo ::

Hecno, da ga žali nekdo ki orgazmira na up-a... pač 'volcika' je zakon, zvestoba do groba, ker je deda mel dvojko in še danes vnuki drajsajo na značko.

Kripto mesi ::

Sparkxl je izjavil:

Ne nista oba socialistična, ampak hojnik kot velik ev teoretik, sicer pa voznik pecikla tega pač ne more vedeti.
Dacia je podrtija, materiali in izdelava je katastrofa. Za razliko od Upa. Tam vse štima.
In da tu nek ev YT teoretik orgazmira, kako je ena podrtija od dacie absolutni best buy danes pod soncem, je znak da je uporabnik pod nekimi močnimi substancami.

Pred EV dacio je pa kot suho zlato "prodajal" Dacio na plin. Kot si rekel, je težki teoretik, ki fura dizla. Če bi bil tako dober nakup bi folk to že pogruntal, ampak očitno ni, zato pa teh Springov na cesti praktično ne vidiš.

hojnikb ::

nosiyo je izjavil:

Hecno, da ga žali nekdo ki orgazmira na up-a... pač 'volcika' je zakon, zvestoba do groba, ker je deda mel dvojko in še danes vnuki drajsajo na značko.

seveda, smeh na kvadrat. Ker v cenovnem teritorju upa ze mas kaksne bolj "resne" oz. večje evje tipa ioniq, zoe, leaf (sicer je malo tezje najdet takega da ni star več k 3 leta za subvencijo).

Ampak o čem jaz trobim, pa to nobenmu ni jasn; Dačia Spring, kjub temu da je shitbox (no two ways about it), ima te dni izjemno nizek barrier to entry. Prvič je dost nov avto, da kamot zadosti pogojem 3k€ subvencije, kot drugič ima glih tolk spodobno baterijo (za razliko od kakih leafov, prve generacije eupov itd) da je za commuterja ze recimo precej uporaben. Sj se ne gre za to, da je zgolj posh mestni avto za drkarijo. Takšen avto je lahko kamot za nekoga, k je cel lajf fural clio mk2 ali podobno jajce na siht, sedaj ena taka dačia. Ker nekdo takšen, z omejenim budgetom, bo v taki dačiji čisto doma. In za nekoga takšnega lahk teh 3-4 jurje pomeni deal breaker. Sam miseln preskok še morejo taki ljudi nardit.

Ampak seveda to folk, k serje z polno ritjo nebo nikol razumel. Razume samo to, da je dačia shitbox z trdo plastiko.
#brezpodpisa

Boštjan_Q ::

Kripto mesi je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Ne nista oba socialistična, ampak hojnik kot velik ev teoretik, sicer pa voznik pecikla tega pač ne more vedeti.
Dacia je podrtija, materiali in izdelava je katastrofa. Za razliko od Upa. Tam vse štima.
In da tu nek ev YT teoretik orgazmira, kako je ena podrtija od dacie absolutni best buy danes pod soncem, je znak da je uporabnik pod nekimi močnimi substancami.

Pred EV dacio je pa kot suho zlato "prodajal" Dacio na plin. Kot si rekel, je težki teoretik, ki fura dizla. Če bi bil tako dober nakup bi folk to že pogruntal, ampak očitno ni, zato pa teh Springov na cesti praktično ne vidiš.


Btw Dacia na elektriko je precej prodajan avto v Evropi, v prvih treh mesecih 2023 so jih prodali preko 14 tisoč, kar je približno pol toliko kot Renault Capturja, Volkswagna T-cross ali Toyote Corrole, to vsekakor ni malo. Prodaja Dacie na elektriko se je v primerjavi z istim obdobjem v prejšnjem letu povečala za 56 %.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Kripto mesi je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Ne nista oba socialistična, ampak hojnik kot velik ev teoretik, sicer pa voznik pecikla tega pač ne more vedeti.
Dacia je podrtija, materiali in izdelava je katastrofa. Za razliko od Upa. Tam vse štima.
In da tu nek ev YT teoretik orgazmira, kako je ena podrtija od dacie absolutni best buy danes pod soncem, je znak da je uporabnik pod nekimi močnimi substancami.

Pred EV dacio je pa kot suho zlato "prodajal" Dacio na plin. Kot si rekel, je težki teoretik, ki fura dizla. Če bi bil tako dober nakup bi folk to že pogruntal, ampak očitno ni, zato pa teh Springov na cesti praktično ne vidiš.


To je dobr nakup, zato se pa ti avti prodajajo bolj kot Golfi, čeprav je bil Golf od nekdaj kralj prodaje v evropi. Sj tudi springov je dost, ampak tle je bla v preteklosti bolj problem dobava.

Uglavnem, to gre za vroče žemlje. Če pač ti sred LJ tega ne vidiš, še to ne pomen, da teh avtov NI.
#brezpodpisa

Boštjan_Q ::

Sem že ene 5x naletel na Dacio Spring sred Ljubljane, ni lih da jih ne bi bilo.

Utk ::

Danes sem pred sabo od daleč videl en avto, drugače poznam vse avte, ampak sploh mi ni blo jasno kater za boga je to. Ko sem prišel čist do njega, sem videl, da piše gor golf...
Novih golfov je tako jebeno malo, da ga sploh več ne prepoznam. Kdo še kupuje to...po tisti tabeli zgoraj pa tudi ostalih vwjev več ne kaj dost. Kaj se to dogaja. Po drugi strani greš težko iz hiše, da ne naletiš na kakšno teslo.

deco16 ::

Vidiš kar pač hočeš videt.

Cene bodo padle, rabljenih novih. Kriza pa to. Ne kupit nič še... Na popuste pa ne nasedat, boste še vedno preplačali.

LeQuack ::

Po moje "družinski" avto ala Golf in podobni zihr izgubljajo na tržnem deležu, tudi ko sem šel v VW salon sploh ni golfa tam med prvimi nekaj avti, so skriti nekje. Maš malčke ala Polo, potem pa že razne mini terence in podobno.
Quack !

mugen999 ::

Utk je izjavil:


Novih golfov je tako jebeno malo, da ga sploh več ne prepoznam. Kdo še kupuje to...

Noben več. Zakaj. Ker je predrag napram konkurenci. Tisti ki ima 30k namesto novega oskubljenega(ja danes je golf za 30k oskubljen) golfa raje kupi par let stare nemske karavane, a4, serija3 in mb c. Ali pa si za ta denar raje kupi novega korejskega ali francoskega SUV-ja. Višje sedenje. Golf bi bil danes zanimiv da bi nov 2.0 tdi r-line stal 25k, ne pa 37k.Medtem imas za 39k octavio rs 2.0tdi 200hp dsg, katera dobesedno osmesi takega golfa.

IL_DIAVOLO ::

Je pa očitno res, da rabljenim EV-jem konkretno pada cena.

https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-r...

Trg se ocitno spreminja. Ice-ji so postali predragi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

nebo več dolg, k bo cena clio storiji sla tolk gor in cena springu tok dol, da bota cenonvno tamtam
#brezpodpisa

Blinder ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Je pa očitno res, da rabljenim EV-jem konkretno pada cena.


do nekaj tega efekta je tudi prišlo zaradi nižanja cen Tesl
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Boštjan_Q ::

Blinder je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Je pa očitno res, da rabljenim EV-jem konkretno pada cena.


do nekaj tega efekta je tudi prišlo zaradi nižanja cen Tesl


This. To je tud pretty much edini razlog, poleg večje ponudbe rabljenih električnih vozil.

Boštjan_Q ::

"Dve leti stara tesla model 3 (standard range plus) je jeseni leta 2022 stala 38.550 evrov, trenutno pa jo je mogoče dobiti že za 31.900 evrov (minus 17 odstotkov). "

Torej 17 % je šla cena dol. Ugani za koliko je Tesla znižala cene novih modelov 3? Tud za okrog 20 %.

Čudno da se 2 leti stara Tesla sploh prodaja za toliko, medtem ko nova po subvenciji pride okrog 38k.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

cene padajo zato, ker se ohlaja gospodarstvo in tudi kupna moč povprečnim ljudem pada. In to se najbolj zazna pri prodaji avtomobilov.
#brezpodpisa

Boštjan_Q ::

Že že, ampak če Tesla cene novim avtom zniža za 20 %, potem je logično da bodo za nekje toliko padle tudi cene rabljenim. Nekak ne bi bilo logično da bi se novi z subvencijo dobil za isto ceno kot 2 leti rabljeni. Povsem logično je da pade.

IL_DIAVOLO ::

hojnikb je izjavil:

cene padajo zato, ker se ohlaja gospodarstvo in tudi kupna moč povprečnim ljudem pada. In to se najbolj zazna pri prodaji avtomobilov.


Potem bi tudi padle cene ice-jem, ampak kot vidimo ne.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Boštjan_Q ::

Kot sem že omenil, razlog je cenovna vojna ki jo je sprožila Tesla. Tesla si to lahko privošči, ker imajo velik profit margin po avtu, ostali proizvajalci bodo pa tenko piskal.

m0LN4r ::

mugen999 je izjavil:

Utk je izjavil:


Novih golfov je tako jebeno malo, da ga sploh več ne prepoznam. Kdo še kupuje to...

Noben več. Zakaj. Ker je predrag napram konkurenci. Tisti ki ima 30k namesto novega oskubljenega(ja danes je golf za 30k oskubljen) golfa raje kupi par let stare nemske karavane, a4, serija3 in mb c. Ali pa si za ta denar raje kupi novega korejskega ali francoskega SUV-ja. Višje sedenje. Golf bi bil danes zanimiv da bi nov 2.0 tdi r-line stal 25k, ne pa 37k.Medtem imas za 39k octavio rs 2.0tdi 200hp dsg, katera dobesedno osmesi takega golfa.

Kako ce so pa pred kratkim imeli akcijo 27k z R-Line opremo?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

A tist s 110 konji?

Kripto mesi ::

Jih ima 130, pa 26.1k stane. Cisto dovolj za avto tega tipa. Boljse kot 1.8 karjola.

Utk ::

Akcijski cenik pravi malo drugače, ampak nima veze, jurja gor al dol. Še zmeraj je pa to ročni menjalnik, klasični ključ (wtf?), še faking rikverc kamere ni. Če dodaš na to avtomatika, nekaj opreme in upoštevaš porabo 6,5 litra, je res vprašanje, če ni tesla bolj pametna opcija... Mislim, zame niti ni neko vprašanje.

Boštjan_Q ::

Za 28k po subvenciji dobiš že Cupro Born Bold al pa MG4..strošek vožnje 7x nižji. Golf je enostavno predrag za to kar je.

deco16 ::

Ampak je golf, kaj vam ni jasno :)

LeQuack ::

Za 14k dobiš že 2 leti star poplavljen Škoda Kodiaq. Se splača.

Quack !

Boštjan_Q ::

LeQuack je izjavil:

Za 14k dobiš že 2 leti star poplavljen Škoda Kodiaq. Se splača.



Naj kar majo te gare.
««
4 / 10
»»