» »

Hyperloop One je propadel

1
2
3

nejc_nejc ::

S kolesom na vlaku. V smeri voznje vlaka, gres tudi 125 kmh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

PsyHigh420 ::

A bejz no bejz.. A je koga to presenetl tko k nase cestarje ob prcem snegu.

Ze ko so prvic predlagal to ideo je usak fizik reku, tole pa ne bo slo, k vakum vzdrzvat ma taki magnitudi je pain in the ass. Da ne govorimo o ostalih rizikih.

Tko da tud zdj k je Elon Musk the Froud ukradu idejo pa jo furu k svojo. Nau mc iz tega k ni to tko k je Musk debilno reku cist u izi, vsaj ne tok kokr je Musku u izi nabijat kwa bo use pa pol nc ni.. pa ne se kdo rece da je genij, genij ne zgubi 30biljonov v 1 uri.

BigWhale ::

kow je izjavil:

Ti si res prvak sprenevadanja. Logika tudi ni tvoja mocna stvar. Pricakujem, da nam bos razlozil kako je hyperloop ustavil pocasno gradnjo zeleznic. Tvoja teorija "o izgubljenem desetletju" se zdi na trhlih temeljih, ker hitro zeleznico se je seveda v tem casu mocno financiralo.


A mi lahko poves kje sem napisal, da je hyperloop ustavil gradnjo zeleznic?

V ZDA se je v zadnjih desetih letih mocno financiralo gradnjo hitrih zeleznic? Url? Ker me res zanima kje si prisel do tega podatka.

V zadnjih dveh letih, se je zacelo. Nikakor pa ne v zadnjih desetih letih. Hitra zeleznica v ZDA je Bidenov projekt, ki so ga 2021 spravili v zakon, letos so pa zaceli crpati prva vecja sredstva. Gre za zelezniske povezave vecjih mest na vzhodni obali in midwestu, in nekaj malega na zahodni obali in Teksasu.

Fritz ::

BigWhale je izjavil:


V zadnjih dveh letih, se je zacelo. Nikakor pa ne v zadnjih desetih letih. Hitra zeleznica v ZDA je Bidenov projekt, ki so ga 2021 spravili v zakon, letos so pa zaceli crpati prva vecja sredstva. Gre za zelezniske povezave vecjih mest na vzhodni obali in midwestu, in nekaj malega na zahodni obali in Teksasu.

Pa še to je na ravni kitajskih HSR iz leta 2014.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

kow ::

BigWhale je izjavil:

kow je izjavil:

Ti si res prvak sprenevadanja. Logika tudi ni tvoja mocna stvar. Pricakujem, da nam bos razlozil kako je hyperloop ustavil pocasno gradnjo zeleznic. Tvoja teorija "o izgubljenem desetletju" se zdi na trhlih temeljih, ker hitro zeleznico se je seveda v tem casu mocno financiralo.


A mi lahko poves kje sem napisal, da je hyperloop ustavil gradnjo zeleznic?

V ZDA se je v zadnjih desetih letih mocno financiralo gradnjo hitrih zeleznic? Url? Ker me res zanima kje si prisel do tega podatka.

V zadnjih dveh letih, se je zacelo. Nikakor pa ne v zadnjih desetih letih. Hitra zeleznica v ZDA je Bidenov projekt, ki so ga 2021 spravili v zakon, letos so pa zaceli crpati prva vecja sredstva. Gre za zelezniske povezave vecjih mest na vzhodni obali in midwestu, in nekaj malega na zahodni obali in Teksasu.


Cisto slucajno komentiras zeleznico v tej temi. Itak.

Zdaj pa nam se razlozi zakaj brez zveznih sredstev drzave kot Kalifornija ne morejo graditi zeleznic. No, hudica, kaj berem. Zaceli so graditi ze leta 2015. In v 10 letih zapravili 10 milijard, rezultati pa bolj klavrni. Predlagam ti, da snames ocala ideologije, in se skoncentriras na dejstva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

BigWhale ::

Prosil sem te za kak link o tem. O ideolotijah si pa ti zacel nakladat.

kow ::

Kar si poisci linke. Saj si ti zacel s trditvami.

cvalsr ::

Da gres na 5km pot z avtom, pomeni da si retardiran

Kakšna odločna izjava, bravo. Obzorje razgledanosti sega od krožnika do školjke.
Če ne veš, zakaj in čemu 'gre' nekdo z avtom namesto s čim drugim, je retardirana kvečjemu ta izjava.
Pa predlog vožnje s kolesom do vlaka - najbrž vsak dan, na šiht, v vročini, dežju, snegu, po možnosti z 200m višinske razlike...
Aja, pa spotoma 2 otroka v vrtec (kot so že omenili), enega na prtljažniku drugega pa na balanci...

MrStein ::

+1 za "če nekdo navaja, kdo vse je retardiran, je ponavadi to avtor izjave"
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

BigWhale ::

kow je izjavil:

Kar si poisci linke. Saj si ti zacel s trditvami.


Ce deset let ni nihce investiral v zeleznice o tem ne bo linkov. Lahko ti najdem link kdaj se je zacelo z vecjimi investicijami v zeleznico na zvezni ravni.

Ampak, ce ti trdis, da to ni res, bos seveda za to prilepil link, ki potrdi tvojo trditev. Do takrat pa samo nakladas in se te ne bo jemalo resno.

kow ::

Naredil si logicno napako, da v zeleznice investira samo zvezna vlada. Zdaj bos trmaril, namesto da bi priznal, da si nakladal na pamet. Morda mi bos celo brisal poste, ker ti dejstva niso vsec. Sem ze navajen, pri tebi.

Bom tokrat naredil izjemo, pa ti prilepil:

2008 California Proposition 1A @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

MrStein je izjavil:

+1 za "če nekdo navaja, kdo vse je retardiran, je ponavadi to avtor izjave"


Ponavadi, ja. Samo tokrat ne. Predlagam ti, da se na krajse poti odpravis z avtom ali pa kolesom. Pa vklopi stoparico, kdaj bos prej na cilju.

Chalky ::

Video objavljen nekaj ur nazaj:



Tale Brightline bi dejansko lahko spremenil trenutno stanje ameriških hitrih železnic. Tista hitra železnica v Kaliforniji še dolgo ne bo končana. Brightline ima pa lepo priložnost da dokonča povezavo do Vegasa v naslednjih 5 letih saj naj bi celotna železnica potekala med avtocestama za kar ne potrebujem eminent domain kar pomeni da se lahko grandja prične kmalu. Trenutna administracija je tudi odobrila finančno pomoč za točno ta projekt ki znaša okoli 3 milijarde dolarjev, ostalo bodo financirali privat. Brightline je že zgradil podoben projekt na Floridi tako da so dokazali da ne gre samo za besede.

Je pa zanimivo da bodo vlaki pri Brightline West najnovejši. Tule več o tem:
https://www.mobility.siemens.com/us/en/...

Maksimalna hitrost 220 mph/354kmh kar pomeni da bodo konkurenčni Japonski in tudi Kitajski.

kow ::

Kakorkoli obrnemo, Musk je imel glede tiste hitre zeleznice POPOLNOMA prav. Popoln nesmisel je graditi na tako pocasen nacin. Demokrati sezigajo denar.

PovemVfaco ::

Ja, bolj smiselno se je z avti pod zemljo igračkat, je dokazal.

kow ::

Kaj ima to veze s trditvijo, da je kalifornijska zeleznica velik fail? Gradili bi jo, pa je ne bi, pa v vecih fazah itd.
Milijarde pa bodo izpuhtele.

PovemVfaco ::

Da se vedno da failat še bolj.

Chalky ::

Je kdo kdaj šel primerjati kako hitre železnice gradijo na Kitajskem in kako jih gradijo v ZDA oziroma Kaliforniji? Kitajska je samo letos postavila 5000km dodatnih hitrih železnic. To je dovolj da povežeš celotne ZDA od New Yorka do Los Angelesa. To kar počnejo v Kaliforniji je kriminal. V Kaliforniji vsak steber postavljajo posebej zato potrebujejo 10 let za 100km. Na Kitajskem imajo že toliko izkušenj da samo polagajo ogromne kose en za drugim. Takšnih strojev kot jih ima Kitajska pri gradnji hitrih železnic (above the ground) se pravi na mostovih v ZDA sploh nimajo oziroma jih še nisem opazil.

Zadnjič sem gledal posnetek kako Kitajski stroj postavlja železnice medtem ko 2 človeka stojita zadaj in z dvema strojema vijačita ogromne vijake da je vse skupaj stabilno. To počnejo tako hitro in uspešno da se lahko vsaka država samo skrije. Dvomim da imajo v ZDA sploh dovolj usposobljenih delavcev za kaj takšnega.

BigWhale ::

kow je izjavil:

Naredil si logicno napako, da v zeleznice investira samo zvezna vlada. Zdaj bos trmaril, namesto da bi priznal, da si nakladal na pamet. Morda mi bos celo brisal poste, ker ti dejstva niso vsec. Sem ze navajen, pri tebi.

Bom tokrat naredil izjemo, pa ti prilepil:

2008 California Proposition 1A @ Wikipedia


Ce lahko komu ocitas kaksno napako, jo lahko verjetno najprej sebi. :) Najprej bi ti mogoce pomagalo, ce bi prebral mojo prvi odgovor tebi?

Ce od 2014 do danes niso zgradili nobene zeleznice, so izgubili vsaj desetletje, ker do konca 2024 verjetno ne bodo zgradili nobene omembe vredne zeleznice, mar ne?


Torej, ce zadnjih deset let niso zgradili nobene zeleznice, so izgubili desetletje za gradnjo zeleznice. Zacni brati sporocila, ne bit triggered na vsak trollbait in nehaj ze na vse pretege braniti Muska, ker sem preprican, da ne bere foruma in nima pojma kdo si ti.

Nadalje, link, ki si ga ti napisal ne pove prakticno nicesar, gre za referendum kjer so se odlocali o tem ali bodo CHSRA odobrili za 9 milijard denarja v obliki obveznic. Plus stvar je bila odobrena v letu 2008 in ne v zadnjih desetih letih ampak to so ze detajli. Koliko tega denarja so dejansko dobili, in porabili je pa druga stvar.

To, da California dejansko gradi zeleznico ze nekaj casa je pa spet tretja stvar. A jo gradi dovolj hitro ali pa prepocasi je pa nekaj o cemer ne ti in ne jaz ne moreva debatirati. Pri nas so o drugem tiru govorili 20 let. CHSRA pa ima namen zgraditi vsega skupaj vec kot 800km prog. Ampak hej, saj te razumem, ce proge gradi napacna politicna opcija, potem sigurno gradijo prepocasi.

Dejstvo je, da je Hyperloop crknil in pokazali niso nicesar prakticnega.

Chalky je izjavil:

Je kdo kdaj šel primerjati kako hitre železnice gradijo na Kitajskem in kako jih gradijo v ZDA oziroma Kaliforniji?


Kitajci imajo nekaj prednosti, ker se ne ukvarjajo z okoljskimi studijami, ne ukvarjajo se s tem cigava je zemlja po kateri bo sla proga, in ne ukvarjajo se s tem ali bo treba koga izseliti, da se postavi proga. Kitajcem ni problema vrzt rakete pole hidrazina folku na glavo.

Sele potem se lahko ukvarjamo s samo tehnologijo gradnje proge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Chalky ::

Poglejte si tole kako to poteka na Kitajskem. ZDA sploh nima usposobljenih delavcev za kaj podobnega.

PovemVfaco ::

Neke anti communist rocket launcherje bi morali burgerji planirat za na vlake, pa bi bilo že zgrajeno.

kow ::

BigWhale je izjavil:


Ce lahko komu ocitas kaksno napako, jo lahko verjetno najprej sebi. :) Najprej bi ti mogoce pomagalo, ce bi prebral mojo prvi odgovor tebi?

Ce od 2014 do danes niso zgradili nobene zeleznice, so izgubili vsaj desetletje, ker do konca 2024 verjetno ne bodo zgradili nobene omembe vredne zeleznice, mar ne?


Torej, ce zadnjih deset let niso zgradili nobene zeleznice, so izgubili desetletje za gradnjo zeleznice. Zacni brati sporocila, ne bit triggered na vsak trollbait in nehaj ze na vse pretege braniti Muska, ker sem preprican, da ne bere foruma in nima pojma kdo si ti.


Nehaj komentirati zeleznico v temi o hyperloopu. Elon Musk ne ve kdo si, nobene potrebe ni, da si obseden z njim. To ni prva tema, kjer imas neke cudne triggerje, zato tudi projeciras.

Zdaj pa se enkrat lepo priznaj, da si pisal bedarije o izgubljem desetletju - vemo zakaj si si namislil ravno desetletje in ne recimo 15, 20 ali 25 let.

Predlagam, da si tudi pogledas datum ustanovite California High-Speed Rail Authority. Skratka, nehaj s svojo aroganco ter priznaj, da si nakladal na pamet. Lahko se tudi se naprej delas neumnega - ne gre ti slabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

BigWhale ::

Daj preberi se novico no, da bos vedel zakaj sem govoril o desetletju in zakaj sem govoril o zeleznici. Potem ti bo mogoce jasno, da ze ves cas skaces na trollbait in se vzigas. :D

kow ::

Sem prebral ja. Pa vidim, da padas celo na teorije zarote. Jaz se s tem ne bi hvalil :)

Mimogrede, ce nimas argumentov, pa reces da gre za trollbait - izpades ko neki mozoljast najstniski nerd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

BigWhale ::

Resno, nehaj prebirati med vrsticami, kjer nikjer nicesar ne pise. :)

kow ::

V redu je. Napisal si nekaj, in te bom bral samo se dobesedno, ter se delal da nisem prebral ze stotine tvojih komentarjev v drugih temah. Se bom tudi delal, da mi ne brises komentarjev, ki ti niso po godu.

kow ::

Mimogrede, je kar ironicno, da avtor novice pise o teorijah zarote, hkrati pa spregleda da sam siri teorijo zarote ;)

BigWhale ::

kow je izjavil:

V redu je. Napisal si nekaj, in te bom bral samo se dobesedno, ter se delal da nisem prebral ze stotine tvojih komentarjev v drugih temah. Se bom tudi delal, da mi ne brises komentarjev, ki ti niso po godu.


Ce imas kaksno pritozbo lahko uporabis oddelek pritozbe. Sicer je tvoj edini izbrisani prispevek v tej temi bil izbrisan zato, ker je bila izbrisana referenca na katero se je tvoj post navezoval.

kow ::

Fair enough. Sem pogledal, in je res, ceprav sem pisal tudi relevantne komentarje, se je del komentarja nanasal na referenco, ki je bila izbrisana. Se opravicujem.

starfotr ::

Chalky je izjavil:

Poglejte si tole kako to poteka na Kitajskem. ZDA sploh nima usposobljenih delavcev za kaj podobnega.



Kitajska zelo veliko dela na propagandni. To je tipičen propagandni video. In tega se je treba zavedat. Ne glede na to, da so uspešni pri gradnji.

nejc_nejc ::

Mene pa zanina, kaj je na filmu o polaganju tirnic tako superiornega?

Chalky ::

starfotr je izjavil:

Chalky je izjavil:

Poglejte si tole kako to poteka na Kitajskem. ZDA sploh nima usposobljenih delavcev za kaj podobnega.



Kitajska zelo veliko dela na propagandni. To je tipičen propagandni video. In tega se je treba zavedat. Ne glede na to, da so uspešni pri gradnji.


Propaganda ali ne, dejstvo pa je da ima Kitajska preko 30000km hitrih železnic in da so samo letos postavili dodatnih 5000km medtem ko v ZDA niso sposobni niti 50km. Dejstvo je tudi da so Kitajci mojstri hitrih železnic in zato ne potrebujejo nobene propagande. Si pogledal njihove hitre železnice in podzemne postaje? Nisem za Kitajsko ampak tu je pa treba priznati da so mojstri glede tega. Poglej si kakšno New Yorško podzemno postaja, kot da bi prišel v kakšen apokaliptičen svet. Sem za ZDA vendar pri sami infrastrukturi ZDA nimajo pogojev proti Kitajski. Zakaj je tako je pa druga tema in o tem ne bi razglabljal pod tem člankom.

starfotr ::

Kitajska si s temi zadevami meri spolni ud pred zahodnjaki.

Po Evropi imamo kar veliko hitrih vlakov. Že desetletja.

Kitajska ima celo Maglev (narejen v Evropskih tovarnah), ki prekaša vse hitre vlake. Ampak pustimo sedaj to, ker to ni razširjeno in množično v uporabi. Tistih nekaj 10 km je pljunek v morje.

nejc_nejc ::

....
Poglej si kakšno New Yorško podzemno postaja, kot da bi prišel v kakšen apokaliptičen svet
.....

Pa a si ti predstavljas, kolk kušta, da zaprejo tako postajo in jo kao "opedenajo"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

darkolord ::

nejc_nejc je izjavil:

Mene pa zanina, kaj je na filmu o polaganju tirnic tako superiornega?
Tirnice, ki jih polagajo, so dolge 500 metrov v enem kosu

PrihajaNodi ::

Shegevara je izjavil:

Ja Musk je sicer en fuknen nakladač, ampak se mu tule preveč očita, kot da je on vsega kriv za neuspeh hitrih železnic v ZDA. A drugod po ZDA, kjer se Musk ni slinil s tem hyperloopom pa majo hitre železnice?

Razlog, da hitrih železnic tam ni, je da je vlada denar metala v vse drugo prej, v razvoj javnega prometa in infrastrukturo pa nič. Od druge svetovne vojne niso naredili nič na infrastrukturi razen avtocest, zdaj bi pa na silo radi ujeli Kitajce in ker jim ne gre, je pa zdaj kar naenkrat kriv Musk. Kot da nimajo še celega Teksasa in vzhodne obale kjer prav tako nimajo nič za pokazat.


Denar se tam meče samo in samo v vojsko.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi

Chalky ::

nejc_nejc je izjavil:

....
Poglej si kakšno New Yorško podzemno postaja, kot da bi prišel v kakšen apokaliptičen svet
.....

Pa a si ti predstavljas, kolk kušta, da zaprejo tako postajo in jo kao "opedenajo"


Iskanje izgovorov je brezpredmetno. Naj te vprašam naslednje: Ali ti veš koliko so ZDA zapravile za vojne na Bližjem vzhodu v zadnjih 20 letih? Ti bom jaz povedal, da obnovijo vse podzemne železnice ne enkrat ampak 10x pa bi jim še vedno ostalo nekaj trilijonov dolarjev za ostalo infrastrukturo.

Pa po tvojem mnenju naj bi pustili vse skupaj da razpada in gnije še naprej ker je naj bi bilo vse skupaj predrago? To naj bi bil center sveta New York, kjer so podzemne železnice kot v kakšni grozljivki. Ni potrebno iskati izgovorov. Za državo kot so ZDA bi morali imeti infrastrukturo v tip top kondiciji.

Chalky ::



Poglej zgornji video. Tako zanemarjene podzemne železnice na svetu ne najdeš. Smrad, rja, podgane, počene cevi, umazane stene...še dobro da kdo ne zboli za kakšno bakterijo. Potem so tu še problemi umorov kjer se vsake toliko časa kakšnemu utrga in porine človeka pod tire. Dogajanja na samem vlaku pa tudi ni potrebno komentirati ker imaš tam toliko čudakov da je samo vprašanje časa kdaj se ti bo kaj zgodilo. In vse to se dogaja sredi New Yorka, to naj bi bilo mesto oziroma center finančnih trgov. Kako si Američani sploh dovolijo kaj takšnega? Pa to je samo en del podzemne železnice, večina jih zgleda podobno v New Yorku. To je nedopustno. Saj podobno velja pri njihovih letališčih ki jih prav tako zanemarjajo s to razliko da so se zdaj vsaj začeli spravljati obnavljati vse skupaj kar je dober prvi korak, kljub temu ko primerjaš ameriška letališča s tistimi na Kitajskem se moraš hitro vprašati kdo je tu velesila:



Pa nisem za Kitajsko. Ampak kar se tiče infrastrukture so Kitajci že zdavnaj povozili Američane. In vem da je precej lažje zgraditi nekaj od začetka z moderno tehnologijo kot obnavljati vendar kljub temu to nebi smel biti izgovor da ne investiraš v svoj javni promet in infrastrukturo. Še Turčija ima boljša letališča od Američanov, to ti vse pove kam so padle ZDA. Vse to nebi bil problem če bi tistih 6 trilijonov ki so jih zapravili na Bližnjem Vzhodu investirali v obnovo infrastrukture. Danes bi bili na prvem mestu in se zlahka kosali s Kitajci saj bi lahko s tem denarjem ZDA prenovil ne 1x ampak 3x.

starfotr ::

ZDA so države tretjega sveta. Koga briga kake podzemne železnice imajo/nimajo. Tudi ostalo infrastrukturo imajo slabo. Čeprav je pri njih na voljo najmodernejša tehnologija, je ta izjemno draga in nedostopna. In tu je njihov paradoks.

In nobenega ne briga, če mečejo denar v vojne. To je njihova stvar in njihov posel orožarske industrije.

BigWhale ::

darkolord je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Mene pa zanina, kaj je na filmu o polaganju tirnic tako superiornega?
Tirnice, ki jih polagajo, so dolge 500 metrov v enem kosu


Drugace se v ZDA ze nekaj casa polaga CWR tirnice, ki jih izdelajo v jeklarni iz vec manjsih kosov in so dolge 1/4 milje. Nalozijo jih na poseben vlak in jih potem polagajo v tako dolgih segmentih. Posamezne kose varijo skupaj in celotna proga je lahko dolga vec milj.

nejc_nejc ::

Ja dolzina je impresivna. So pa pol bolj na roko "kvihtal".

Barbarpapa2 ::

Pozdrav.

Mislim, da je podobno pri večini sedanjih "up to date" železniških sistemov. Pri nas se tirnice dolžine okoli 120m varijo v "neskončen" zvarjen trak na licu mesta (aluminotermično - termitsko varjenje). Nekoč so se temperaturni raztezki kompenzirali z dilatacijkimi sopoji tirnic, danes pa se zadeva rešuje s prednapetjem tirnic.

Lp

Jože

BigWhale ::

Ja, stvar je tehnicno precej zanimiva. Za polaganje mora biti dovolj vroce, ce ni, tirnice segrejejo, in potem jih polozijo in vpnejo. Ko se ohladijo se skrcijo in ob krcenju ni nekih deformacij razen tega, da so napete.

gozdar1 ::

Na kitajskem je stvari tudi precej laže graditi, saj ni nobenih posebnih zakonskih in ostalih ovir. Če je treba preselijo celo mesto, kjerkoli na zahodu je vse to precej dražje in teže izvedljivo.
Poleg tega je velik del zgrajenega na kitajskem nerenatbilen in zgrajen zato, da se vzdržuje rast, seveda se to odraža v enormnem povečanju zadolženosti.

kow ::

Problem zeleznice je tudi v tem, da gre za refleksivnost. Najvecja dodana vrednost pride leta po izgradnji, ker se gradnja bodocih nepremicnin prilagodi trasi zeleznice, podzemne itd.
Ce gledas hitro zeleznico med LA in SF.. gre za ZELO slab match za hitro zeleznico. SF je majhno mesto (San Jose ima vec prebivalcev - trasa je zato prilagojena), LA pa izredno nekoncentrirano oz. poseljeno po velikem obmocju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

starfotr ::

Železnica je tudi vojaško strateškega pomena. Niso Kitajci neumni.

gozdar1 ::

Ameriški interstate sistem je bil zgrajen z vojsko v mislih. Vprašanje koliko so hitre železnice uporabne za vojsko.

sbawe64 ::

starfotr je izjavil:

Chalky je izjavil:

Poglejte si tole kako to poteka na Kitajskem. ZDA sploh nima usposobljenih delavcev za kaj podobnega.





Kitajska zelo veliko dela na propagandni. To je tipičen propagandni video. In tega se je treba zavedat. Ne glede na to, da so uspešni pri gradnji.

12:47, kaj meri s ključem ?

Na hitro preletel video, vidim da je potrebno še veliko dodatnega človeškega fizičnega dela za končno izvedbo proge.


Vidim da imajo Kitajci sedaj svoje stroje za postavljanje proge (SŽ ima ene avstrijske (Plasser & Theurer), švicarske ? - nekaj na V).
https://youtube.com/shorts/U1M7OswUzS4

Plasser & Theurer SVM1000 nekje v Švedski
2011



Indijci
2020 is new 1984
Corona World order

Barbarpapa2 ::

Pozdrav.

SŽ pravzaprav nima namenskega "vlaka" za postavljanje proge. Imamo vlak za prevoz dolgih varjenih tirnic (SILAD - proizvajalec Robel) do dolžine 120 m, podbijalke in prožne pluge (v glavnem od avstrijske firme Plasser & Theurer) ter še nekaj drugih strojev in naprav.

Po mojem je nam najbližji "vlak" za rekostrukcijo proge v lasti firme Swietelski iz Avstrije:



Kot sem napisal, gre za vlak za "rekonstrukcijo" obstoječe proge. V grobem "vlak" pelje po obstoječi progi in pri tem odstranjuje stare tirnice, pragove in tolčenec ter vse skupaj nadomesti z novim materialom. Se pravi stroj pelje po stari progi, za seboj pa pušča "novo progo".

Treba je vedeti, da je pristop pri gradnji nove drugačen, tam ni "stare" proge, po kateri bi lahko vozil tak stroj.

Vse, kar se trenutno dela na SŽ progah, je na nek način "peš" rekonstrukcija, nič se ne dela z vlakom, kot je viden na zgornjem videu.

sbawe64 vprašuje, kaj meri s ključem na videu. Težko je reči, verjetno pa hočejo pustiti špranji med tirnicami, da jo bodo potem aluminotermično (termitsko) zavarili:



Drugače pa obstaja na progah z neskončnimi varejnimi trakovi tirnic kup spojev, posebej v področju postaj. Gre za izolacijske spoje, ki električno ločujejo posamezne odseke proge med seboj. To je potrebno predvsem zaradi signalizacije.

Lp

Jože

nejc_nejc ::

Ja, kljuc tišči med tirnici, da jo lahko kasneje "vlije"_zvari.

Meni je bolj zanimiv detajl šraufanja spojk v betonske pragove.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hyperloop (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
432116703 (10899) Okapi
»

Virgin Hyperloop opušča prevoz potnikov

Oddelek: Novice / Ostale najave
165690 (3673) gus5
»

Prvi preizkus Hyperloopa v puščavi v Nevadi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7424676 (19246) BigWhale
»

SpaceX gradi prototip cevnega zračnega potniškega prometa v Teksasu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7329433 (24290) nodrim

Več podobnih tem