» »

Cena materiala na avto servisu

Cena materiala na avto servisu

«
1
2 3
...
5

antonija ::

Nedavno sme imel reden servis avta, kjer so menjali filtre, olje, itd. Vse lepo in prav, ampak postavka za ceno olja na racunu me je malo zmotila... V moj avto je mozno natociti 5.3L olja, glede na racun so natocili Castrol GTX C3 5W-30 (iz 208L soda), racunali so ga pa po 19.67EUR na liter + DDV, oz. okroglih 24EUR na liter z vkljucenim davkom. Skupna cena olja je bila torej 127EUR.

Ce grem jaz iskat isto olje na splet, so cene okrog 6.5EUR/L za majhne pakunge (20L kante), 208L sod pride pa po 5.3EUR/L (obe ceni z vkljucenim DDV). Se pravi je servis nabil vec kot 500% marzo na motorno olje...

A to je normalna praksa servisov? Sej razumem da nekaj morajo zasluzit (ce jim 40EUR/h za mehanicna dela res ni dovolj), ampak 5-kratnik trzne cene materiala?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

teslam2 ::

normalno, pravzaprav se poceni olje si dobil, ponavadi je 30e/liter

deco16 ::

Servisi pač ne znajo dobit dobrega deala na oljih, niso to oni krivi.

Mato989 ::

Drugič prinesi olje zraven ki ustreza specifikacijam in zahtevaj da stojiš zraven ko menjajo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

cronos1234 ::

V prihodnje kupi svoje olje iste specifikacije če ga dobiš dosti ceneje -
večina servisov ti naredi servis s tvojim oljem b.p.

Zgodovina sprememb…

jeremenen ::

Moja izkušnja je, da je danes servis primarno trgovina, slučajno pa zraven še lahko računajo urno postavko. Recimo menjava brisalcev na uradnem servisu 70€, brisalci na Petrolu 11€.

foofighter ::

Standard...
30€+/l so mi po LJ uradnih servisih hoteli računati že par let nazaj. Sem prosil za normalno tržno ceno, kot jo imam jaz kot fizična oseba, se ni dalo nikjer zmeniti.
Določeni potem niso hoteli sprejeti da prinesem svoj material, drugje so. Sicer so grozili, da mi potem ne bodo dali tistih 5% na delo, če imam svoj material... Rajši prišparam 100 € na olju, kot par € na delu...

Blinder ::

Servisi so zanimiv pojav. Nekje sem bral, da imajo takšno pa takšno urno postavko za delo, če prineseš svoje olje zraven, pa imajo urno postavko višje. Kar je na meji legalnosti.
Potem imajo tudi ponekod različne urne postavke odvisno od tega, ali imaš avto v garanciji ali ne. Potem imajo različne urne postavke odvisno od tega, koliko star avto imaš. Oni bi imeli profit že, če bi mali servis računali 40 €. Ampak če imajo monopol - avto v garanciji - potem upalijo visoko ceno.

Nekateri na tem forumu radi računajo, za koliko denarja si lahko sami doma naredijo mali servis itd. Obstaja tudi obratna kategorija ljudi, takšni, ki peljejo avto na uradni servis, pa naj stane kolikor stane in se niti ne sprašujejo, za koliko denarja jih bodo na uradnem servisu nategnili. Lancia je 20 let nazaj celo ponujala, da si naročil avto na servis, uslužbenec je prišel do stranke domov, uzel avto, ga peljal na servis in potem po končanemu servisu pripeljal avto nazaj stranki. Si lahko predstavljate, koliko je to stalo stranko. Ampak nekatere stranke varčevanje ne zanima, izberejo najlažjo opcijo in so pripravljeni za to tudi drago plačati.

V sosednjem forumu je nekdo izjavil, da je komplet motor za njegov avto po enih virih 1800 €, po drugih virih 8000 €. Ko kupiš komplet motor je vprašanje, kaj dobiš zraven. Sam blok motorja je poceni, dragi so injektorji, dpf, turbo, izpušni kolektor itd.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Mato989 ::

Jaz razumem da morajo servisi zaslužit ampak v osnovi je tako... vredu, če stane ura mehanika 30EUR je to to... ok sprejmem... mali servis nima kaj več kot 45 min delat... Če je olje za smrtnika v trgovini ne vem 7EUR/l, in gre not v avto 5l (zmišljujem si) potem pač nima kaj bit več kot 35EUR (itak dobijo popust na količino in naj tam zaslužijo)

To da pa nabijaš marže v nebo ker si požrešn pa je pač fail...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

deco16 ::

Pa ni sam olje, filtri so še hujš, pa podložke vijaka to so šele marže ;)

LeQuack ::

Servisi imajo uro mehanika že 60EUR+, vsaj v Ljubljani. Marže na dele so pa take, kot si jih omenil. Zakaj? Ker folk plača, to je edini razlog. Če bi folk plačal 100EUR za liter olja, bi imeli tako ceno.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

starfotr ::

Greš pač h konkurenci. Avto servisov je ogromno.

TheBlueOne ::

Kar se tice, da nosis svoj material, jaz raje ne bi, ker vprasanje kako je potem z reklamacijami.

Kar se tice cene pa so verjetno ugodni, ker jim konkurirajo vsi susmarji in si niti ne morejo privosciti biti ne vem kako oderuski.

Jaz sem imel prej za stare avte susmarja. Material kupil sam, on pa je imel nek flatrate 60€ na servis. Sedaj ko hodim v Slovenijo na uradne servise ni neke grozne razlike v ceni, ce odstejem podrazitve.

brett ::

Do sedaj sem kupil dva nova avta (različna znamka+država znamke) in pri obeh sem si zdilal za prvi dve leti servis 50% off. Kar je naneslo načeloma normalno ceno servisa - cca 150EUR.
Po tem pa sem vozil/vozim avto k "svojemu" mehaniku. Cena klasičnega servisa z delom in materialom zadnji 2 leti: 130EUR. Pred leti za prvega pa 80-100EUR. Garanciji sem seveda izgubil. A sem šel zavestno v to izgubo, ker je res majhna verjetnost, da bo z avtom kaj narobe prvih 5 let. In mi ni žal.
Ne mislim plačevati zlatarskih storitev tem šalabajzarjem, ki imajo nemalokrat vzvišen odnos, arognaca pa na meji sprejemljivega. Verjamem, da so tudi ok pooblaščenci, samo jaz nanje še nisem naletel. Ko kupuješ, te nosijo po rokah, potem pa si skorajda smet.

Tast ima Mazdo 2 avt., hodi na pooblaščenca v LJ in za navaden servis (olje, filtri, potrošni material in delo) plačuje po 350EUR. Potem pa mu natvezijo, da je še to in to "načeto", "kar obrabljeno", ipd. floskule, mu zamenjajo in račun je 2x toliko!!

TheBlueOne je izjavil:

Kar se tice, da nosis svoj material, jaz raje ne bi, ker vprasanje kako je potem z reklamacijami.

Kar se tice cene pa so verjetno ugodni, ker jim konkurirajo vsi susmarji in si niti ne morejo privosciti biti ne vem kako oderuski.

Jaz sem imel prej za stare avte susmarja. Material kupil sam, on pa je imel nek flatrate 60€ na servis. Sedaj ko hodim v Slovenijo na uradne servise ni neke grozne razlike v ceni, ce odstejem podrazitve.


Če imaš npr. olje, ki je predpisano v uradni servisni knjižici avta, nimajo kaj mutiti z zavračanjem morebitne reklamacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: brett ()

cronos1234 ::

Dokler ti redne servise izvaja strokovno usposobljena oseba (beri ima ustrezno registrirano dejavnost, odpadejo podkozolčni mojstri ki delajo na črno) z ustreznim materialom in to lahko dokažeš (najbolje račun kjer se vidi material + delo) ti v Slo nihče ne sme zavrniti garancijskega zahtevka iz tega razloga.

...
Že 10let+ velja, da lahko vsak lastnik vozila v obdobju garancije svoj avto servisira tudi na nepooblaščenih servisih. Informacije, ki včasih krožijo po spletu - da na primer lastniki vozila izgubijo garancijo, če se odločijo, da bodo motorno olje zamenjali pri drugih, nepooblaščenih serviserjih, NE držijo.

Dilema je bila že pred leti razrešena na evropski pravni ravni. Uredba Komisije EU št. 461/2010 o uporabi člena 101(3) Pogodbe o delovanju Evropske Unije za skupine vertikalnih sporazumov in usklajenih ravnanj v sektorju motornih vozil (poenostavljeno: Uredba 461/2010) je v poglavju o garanciji namreč določila, da če dobavitelj pooblaščene mreže eksplicitno ali implicitno omeji popravila na nekaterih kategorijah motornih vozil samo na člane pooblaščene mreže, spadajo ti sporazumi na področje uporabe 1. odstavka 101 člena PDEU, kar pomeni, da so takšni sporazumi prepovedani.
..

Vir:AMZS

m0LN4r ::

To so pa amaterski servisi, ki menjavajo olje, ce ga sam prineses.
Jaz sem klical 5 servisov in so vsi odpovedali, ko sem omenil lastno olje :))

Na sreco bo garancije kmal konc in menjam sam.

cronos1234 je izjavil:

V prihodnje kupi svoje olje iste specifikacije če ga dobiš dosti ceneje -
večina servisov ti naredi servis s tvojim oljem b.p.

Vecina ti tega ze dolgo ne dela. Razen kaksni mehanik.sp
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Landscapes1 ::

antonija je izjavil:

Nedavno sme imel reden servis avta, kjer so menjali filtre, olje, itd. Vse lepo in prav, ampak postavka za ceno olja na racunu me je malo zmotila... V moj avto je mozno natociti 5.3L olja, glede na racun so natocili Castrol GTX C3 5W-30 (iz 208L soda), racunali so ga pa po 19.67EUR na liter + DDV, oz. okroglih 24EUR na liter z vkljucenim davkom. Skupna cena olja je bila torej 127EUR.

Ce grem jaz iskat isto olje na splet, so cene okrog 6.5EUR/L za majhne pakunge (20L kante), 208L sod pride pa po 5.3EUR/L (obe ceni z vkljucenim DDV). Se pravi je servis nabil vec kot 500% marzo na motorno olje...

A to je normalna praksa servisov? Sej razumem da nekaj morajo zasluzit (ce jim 40EUR/h za mehanicna dela res ni dovolj), ampak 5-kratnik trzne cene materiala?


Če je to uradni servis, ker pač moraš tja zaradi garancije, je cena ok. Če ni, so te olupili in nujno menjaj avtomehanika.

mugen999 ::

Ja to je normalna praksa, predvsem uradnih servisov. Ampak če je avto še v garanciji s temi dragimi servisi posredno placujes tudi garancijo. Njihova poanta namreč je v tem, da če imaš za nov avto, imaš tudi za drage servise, s katerimi te drzijo za jajca v času garancije. Če pa avto ni več v garanciji sta pa samo dve opciji zakaj nekdo pelje k njim, ali ima preveč denarja, ali pa so ga drugi nalagali da bo uradni servis najbolj strokovno in profesionalno poskrbel za njihov avto, saj te avte oni nenazadnje tudi prodajajo in zato najbolj vejo kako in kaj. Resnica je pa mal drugacna, in sicer taka da ti tam ponavadi vajenci sravfajo avto. Sposobni mehaniki delajo zase ne za avto hise.

Utk ::

Uradni servisi so en največjih nategov. In tudi ziher zame med top 3 razlogi za električni avto, kupil bom tistega, ki bo zahteval čim manj njihove "strokovnosti".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TehDucky ::

Ideja dobra, sam pol k je pa treba diagnostiko plačat na enmu fency EV bo pa kar naenkrat 300 eur, da pogledajo.

Ista fora pri Specialized e-kolesih. Vse se da posodobit preko telefona, razen baterije.
Baterijo pa lahko samo na uradnem in ti računajo od 25-50 eur da ti priklopijo.

Sem ravno gledal koliko je meni računal serviser za veliki+mali servis na S-Maxu. 588 eur, 55 eur za 5,5L olja, torej 10eur po litru. 13eur filter olja, 24 eur filter kabine. Kolikor gledam po netu, vidim da naredi cca 100% marže, kar mi je čist ok. Na pooblaščenem servisu bi mi računali cca 900 eur za veliki servis, pa verjetno še ene 200-300 za malega.

T440 ::

Jasno, pooblaščeni servisi sucks, sposobne mehanike najdeš povsod drugje, tam se zgolj vajenci svaljkajo.
Tudi sam sem lani zaradi slabega vida rabil očala, pa me je vrglo na rit, ko sem videl koliko stane pregled pri okulistu. Samo izkoriščajo svoj status! Malo sem pobrskal ter videl, da je pregled pri urologu precej cenejši, zato sem opravil pregled vida kar tam v čakalnici, očala pa potem naročil preko spleta. Dodatna prednost novih očal je še ta, da sedaj manj vizualnih napak na svojem avtu opazim, tudi žena ni več tako nagubana sedaj po 40-letu, kar je oboje zgolj samo dodaten plus.
Priporočam!

Ganon ::

mugen999 je izjavil:

s katerimi te drzijo za jajca v času garancije.


Landscapes1 je izjavil:

Če je to uradni servis, ker pač moraš tja zaradi garancije


m0LN4r je izjavil:

Na sreco bo garancije kmal konc


Že 13 let ne več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

Utk ::

No dej naštej 3 neuradne servise za 3 znamke, ki imajo štempelj, vse kar rabijo, da servisirajo tisto svojo znamko.

Ganon ::

https://www.petrol.si/znanje-in-podpora...

Nepooblaščeni servisi. Ti z določenimi znamkami in proizvajalci nimajo sklenjene neposredne pogodbe. Servisirajo vse znamke in imajo vse certifikate, ki dokazujejo, da delajo skladno s standardi določenih znamk in uporabljajo originalom enakovredne nadomestne dele, olja in maziva. Nenazadnje pa so tudi cenovno ugodnejši. V Sloveniji je takih servisov okoli 1500, mednje pa sodijo tudi Petrolove servisne delavnice TipStop Vianor.


Seveda odpadejo tisti, ki fušajo v svojih domačih garažah. Ampak servisiranje pri nepooblaščencu ti ne prekine garancije. Govorimo o garanciji, ne o dodatnih jamstvih oz. podaljšani garanciji, za katero si sami izmislijo pogoje. Ampak med samo osnovno garancijo lahko samo držijo jezik za zobmi.

Utk ::

Haha, mislim si.

Kar za VSE znamke imajo VSE certifikate...na internet strani pa nimajo naštete niti ene.
Še na uradnem servisu se zgodi, da "danes pa ni tistega, ki dela to", petrolove delavnice imajo pa vse povsod.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Utk je izjavil:

Uradni servisi so en največjih nategov. In tudi ziher zame med top 3 razlogi za električni avto, kupil bom tistega, ki bo zahteval čim manj njihove "strokovnosti".


Pri EV te bodo šele nategovali. Nič ni praktično za servisirat, kot edino zavore morajo podirat pa nazaj sestavljat in to zaradi neuporabe. Ker se tako malo uporablja, ker večina energije v regeneracijo.

Pa filter kabine.

Prvo rešiš tako, da avto pogosto goniš in močno zaviraš tudi brez regeneracije.

Drugo pa greš v prvo trgovino z avtodeli in kupiš filter kabine 1x na leto.

Kalibri ::

Mato989 je izjavil:

Jaz razumem da morajo servisi zaslužit ampak v osnovi je tako... vredu, če stane ura mehanika 30EUR je to to... ok sprejmem... mali servis nima kaj več kot 45 min delat... Če je olje za smrtnika v trgovini ne vem 7EUR/l, in gre not v avto 5l (zmišljujem si) potem pač nima kaj bit več kot 35EUR (itak dobijo popust na količino in naj tam zaslužijo)

To da pa nabijaš marže v nebo ker si požrešn pa je pač fail...


Skratka, sami ne znate nič narediti ali pa se vam ne da, zaradi česar bi vam morali drugi delati zastonj in računati olje po ceni, ki vam je všeč.

Seveda ostali delate zastonj in računate za svoje delo malo ali nič, ter ste zadovoljni z minimalko

Utk ::

EV, ki ima predpisan servis vsako leto zarad garancije, ne kupim. Pika.

Kalibri je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Jaz razumem da morajo servisi zaslužit ampak v osnovi je tako... vredu, če stane ura mehanika 30EUR je to to... ok sprejmem... mali servis nima kaj več kot 45 min delat... Če je olje za smrtnika v trgovini ne vem 7EUR/l, in gre not v avto 5l (zmišljujem si) potem pač nima kaj bit več kot 35EUR (itak dobijo popust na količino in naj tam zaslužijo)

To da pa nabijaš marže v nebo ker si požrešn pa je pač fail...


Skratka, sami ne znate nič narediti ali pa se vam ne da, zaradi česar bi vam morali drugi delati zastonj in računati olje po ceni, ki vam je všeč.

Seveda ostali delate zastonj in računate za svoje delo malo ali nič, ter ste zadovoljni z minimalko

Ne, samo ostali nismo nateguni. Pa še to višjo ceno bi nekk preživeli, ampak kaj ko vsakič ko je kaj zares narobe z avtom, se izkaže, da so na uradnih servisih največji šalabajzarji. Je kakšna izjema, kak manjši servis kje. Večina in veliki so pa žalost od žalosti in če se ne bi šlo za garancijo, bi ga sigurno bilo bolje servisirat pod kozolcem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

blackbfm ::

in pri obeh sem si zdilal za prvi dve leti servis 50% off. Kar je naneslo načeloma normalno ceno servisa - cca 150EUR.


kaj so delal prvi dve leti? gledal šipko za olje, in dolili deci:)) dobr deal za 150eur!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

m0LN4r ::

Ganon je izjavil:

https://www.petrol.si/znanje-in-podpora...

Nepooblaščeni servisi. Ti z določenimi znamkami in proizvajalci nimajo sklenjene neposredne pogodbe. Servisirajo vse znamke in imajo vse certifikate, ki dokazujejo, da delajo skladno s standardi določenih znamk in uporabljajo originalom enakovredne nadomestne dele, olja in maziva. Nenazadnje pa so tudi cenovno ugodnejši. V Sloveniji je takih servisov okoli 1500, mednje pa sodijo tudi Petrolove servisne delavnice TipStop Vianor.


Seveda odpadejo tisti, ki fušajo v svojih domačih garažah. Ampak servisiranje pri nepooblaščencu ti ne prekine garancije. Govorimo o garanciji, ne o dodatnih jamstvih oz. podaljšani garanciji, za katero si sami izmislijo pogoje. Ampak med samo osnovno garancijo lahko samo držijo jezik za zobmi.

Sej ti je ne prekine, ampak jim prakticno odpres vrata za vse mozne izgovore, kjer ti elegantno dajo vedeti, odjebi. Mas nebroj primerov.
Oz. ti bodo lepo rekli, da se obrni direkt na proizvajalca in kaj bos pol?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Komaj čakam, da nekdo zdila nekaj takega za EV. Prvih 5 servisov po samo 100 evrov vsak:)
Ja, nategnejo te takoj ko se tam pojaviš, to ni debate, lahko te pa nategnejo malo bolj ali pa malo manj.

m0LN4r ::

Renaulte so prodajal z 5 let gratis servisom pred leti. Verjetno se praha niso pobrisali z pokrova.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

T440 ::

Utk je izjavil:

EV, ki ima predpisan servis vsako leto zarad garancije, ne kupim. Pika.

Ježešna.

starfotr ::

Reno je po 7 letih oz. 150 kkm samo za v prešo. Kaj bi potem 5 let sploh servisiral ta jajčka?

V imenu pooblaščenih avto servisov se vam zahvaljujem ker vozite avte na ta servisna mesta. Od teh nategov oni konkretno dobro živijo.

Tako pri normalnih serviserjih ni take gneče, kot bi sicer bila.

Prestrašen folk zaradi garancije vozi na uradne servise. To je meni za poscat smešno. Ampak je super zaradi prej omenjenih razlogov.

radmansdorf ::

Emil Frey, PE Mb, liter olja 0W-30 C2 (F-SNY)iz 205 litrskega soda 15,24EUR z DDV. Ker se mi ne da zajebavat, mi je to ok cena.

Zgodovina sprememb…

blink ::

antonija je izjavil:

Nedavno sme imel reden servis avta, kjer so menjali filtre, olje, itd. Vse lepo in prav, ampak postavka za ceno olja na racunu me je malo zmotila... V moj avto je mozno natociti 5.3L olja, glede na racun so natocili Castrol GTX C3 5W-30 (iz 208L soda), racunali so ga pa po 19.67EUR na liter + DDV, oz. okroglih 24EUR na liter z vkljucenim davkom. Skupna cena olja je bila torej 127EUR.

Ce grem jaz iskat isto olje na splet, so cene okrog 6.5EUR/L za majhne pakunge (20L kante), 208L sod pride pa po 5.3EUR/L (obe ceni z vkljucenim DDV). Se pravi je servis nabil vec kot 500% marzo na motorno olje...

A to je normalna praksa servisov? Sej razumem da nekaj morajo zasluzit (ce jim 40EUR/h za mehanicna dela res ni dovolj), ampak 5-kratnik trzne cene materiala?


Na enem od servisov v LJ sem kupil majhno zarnico za 5 eur, ker sem sel ravno na tehnicnega in je bila ura ze cez 19h. V trgovinah z avtodeli je cena take zarnice 0,5 eur. 10-kratnik!

darksamurai ::

brett je izjavil:

Do sedaj sem kupil dva nova avta (različna znamka+država znamke) in pri obeh sem si zdilal za prvi dve leti servis 50% off. Kar je naneslo načeloma normalno ceno servisa - cca 150EUR.
Po tem pa sem vozil/vozim avto k "svojemu" mehaniku. Cena klasičnega servisa z delom in materialom zadnji 2 leti: 130EUR. Pred leti za prvega pa 80-100EUR. Garanciji sem seveda izgubil. A sem šel zavestno v to izgubo, ker je res majhna verjetnost, da bo z avtom kaj narobe prvih 5 let. In mi ni žal.
Ne mislim plačevati zlatarskih storitev tem šalabajzarjem, ki imajo nemalokrat vzvišen odnos, arognaca pa na meji sprejemljivega. Verjamem, da so tudi ok pooblaščenci, samo jaz nanje še nisem naletel. Ko kupuješ, te nosijo po rokah, potem pa si skorajda smet.

Tast ima Mazdo 2 avt., hodi na pooblaščenca v LJ in za navaden servis (olje, filtri, potrošni material in delo) plačuje po 350EUR. Potem pa mu natvezijo, da je še to in to "načeto", "kar obrabljeno", ipd. floskule, mu zamenjajo in račun je 2x toliko!!

TheBlueOne je izjavil:

Kar se tice, da nosis svoj material, jaz raje ne bi, ker vprasanje kako je potem z reklamacijami.

Kar se tice cene pa so verjetno ugodni, ker jim konkurirajo vsi susmarji in si niti ne morejo privosciti biti ne vem kako oderuski.

Jaz sem imel prej za stare avte susmarja. Material kupil sam, on pa je imel nek flatrate 60€ na servis. Sedaj ko hodim v Slovenijo na uradne servise ni neke grozne razlike v ceni, ce odstejem podrazitve.


Če imaš npr. olje, ki je predpisano v uradni servisni knjižici avta, nimajo kaj mutiti z zavračanjem morebitne reklamacije.

Na uradnem servisu, natančneje v Avtotehni Vis v LJ so v moj avto nalili napačno olje (bolj viskozno in navadno, ne long-life). Ko sem jih opozoril so začeli nakladati o slovenskih pogojih vožnje in da je olje v knjižici napačno za SLO razmere. :| Seveda sem šel 3x k njim, prvič, zadnjič in nikoli več. Drugi uradni servis v LJ, ki je na srečo propadel je bil še slabši. SLO servisi po tekočem traku nategujejo folk s 15k intervalom namesto 30k.

m0LN4r ::

Intervali so dejansko regionalno razlicni, to pise tudi v servisni knjigi.
V moji nemski pise izredni servis (polovica km) v drzavah s slabsim gorivom in tja pada tudi slovenija madzarska in vse navzdol.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Ribicija ::

Jaz mojega Forda ves čas odkar ga imam vozim k pooblaščencu. Olje prinesem svoje, servis naredim 1x na 30.000 km oz. ko me avto opozori in to je to. Avto je star 8 let in ne morem reči, da plačujem veliko za redni servis. Zadnji na 140k km pri čemer so poleg olja menjali vse filtre razen naftnega in dodatno še sprednje zavorne ploščice je stal skupaj z oljem okrog 400 eur. Meni se to ne zdi pretirana cena.

kriptobog ::

Ribicija je izjavil:

Jaz mojega Forda ves čas odkar ga imam vozim k pooblaščencu. Olje prinesem svoje, servis naredim 1x na 30.000 km oz. ko me avto opozori in to je to. Avto je star 8 let in ne morem reči, da plačujem veliko za redni servis. Zadnji na 140k km pri čemer so poleg olja menjali vse filtre razen naftnega in dodatno še sprednje zavorne ploščice je stal skupaj z oljem okrog 400 eur. Meni se to ne zdi pretirana cena.


Dobro so te. Jaz vzdrzujem materinega Focusa. Vozim na uraden servis zaradi jamstva (ne garancije). Zadnji redni servis menjani vsi filtri, tudi naftni, olje, prednji diski in ploscice - 360eur. Pa niti to ni poceni, ampak jamstvo je ze 2x prav prislo.

mugen999 ::

blackbfm je izjavil:


kaj so delal prvi dve leti? gledal šipko za olje, in dolili deci:)) dobr deal za 150eur!

Verjetno ja. Lahko pa da so celo zamenjali olje z oljem iz 100 literskega soda najslabse kvalitete, češ, garancijo bo zdržal, potem pa ni več naš problem. Aja, oljnega filtra pa verjetno niso menjali, pa si delali nepotrebnih stroškov.

kriptobog ::

Pa vam nikjer ne pokazejo kaj so zamenjali? Jaz ko pridem po avto je na pultu gajbica s starimi deli, ki so bili zamenjani.

darksamurai ::

m0LN4r je izjavil:

Intervali so dejansko regionalno razlicni, to pise tudi v servisni knjigi.
V moji nemski pise izredni servis (polovica km) v drzavah s slabsim gorivom in tja pada tudi slovenija madzarska in vse navzdol.

V moji SLO knjižici piše 30k, na Avtotehni vis pa so pametovali na 15k. Sevda, ko pa so nalivali napačno olje. Tiste zgodbice o kvaliteti goriva so pa še iz časov USSR, SFRJ, NDR (vzhodna nemčija). To je ista bedarija kot napisi na starih Nokiah, ko si "moral" Li-Ion baterijo prvič polniti 16h.

mugen999 ::

starfotr je izjavil:


Prestrašen folk zaradi garancije vozi na uradne servise. To je meni za poscat smešno.

Ja res je prestrašen folk. Ampak je z razlogom prestrašen. Bojijo se fabrških napak. V času garancije se ti lahko nekaj polomi v motorju ali pa ti enostavno zariba in motor je potreben nov. Ker danes nihce nic vec ne popravlja. A veš koliko pride nov motor? Če ga imas pa v garanciji ko se to zgodi, ga pripeljes nazaj in jim reces da imajo 42 dni casa da ga zrihtajo, ali nov isti/podoben avto. Zato folk placuje po 30eur/liter za olje in 45eur za zracni filter.

mugen999 ::

darksamurai je izjavil:

SLO servisi po tekočem traku nategujejo folk s 15k intervalom namesto 30k.

Avto se pelje na servis, oziroma se naredi servis, ko sam (avto) na to opozori. Odšteva dneve ali kilometre od zadnjega reseta servisa in to je to. In to je določila tovarna, na koliko se oglasi servis v avtu, ne lopovski uradni serviserji ki bi to najraje menjali olje na 5k km, kot to delajo lopovi v usa. Narod pa naiven tam.

Mato989 ::

kriptobog je izjavil:

Pa vam nikjer ne pokazejo kaj so zamenjali? Jaz ko pridem po avto je na pultu gajbica s starimi deli, ki so bili zamenjani.


Ker je težko 100tim pokazat iste stare dele :D

Zraven morš bit to je edino merodajno!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

mugen999 ::

blink je izjavil:


Na enem od servisov v LJ sem kupil majhno zarnico za 5 eur, ker sem sel ravno na tehnicnega in je bila ura ze cez 19h. V trgovinah z avtodeli je cena take zarnice 0,5 eur. 10-kratnik!

Na servisu bi ti pa vzeli za menjavo take zarnice z delom vsaj 15 eur. Kaksen kratnik je pa to.

tony1 ::

antonija je izjavil:

Nedavno sme imel reden servis avta, kjer so menjali filtre, olje, itd. Vse lepo in prav, ampak postavka za ceno olja na racunu me je malo zmotila... V moj avto je mozno natociti 5.3L olja, glede na racun so natocili Castrol GTX C3 5W-30 (iz 208L soda), racunali so ga pa po 19.67EUR na liter + DDV, oz. okroglih 24EUR na liter z vkljucenim davkom. Skupna cena olja je bila torej 127EUR.

Ce grem jaz iskat isto olje na splet, so cene okrog 6.5EUR/L za majhne pakunge (20L kante), 208L sod pride pa po 5.3EUR/L (obe ceni z vkljucenim DDV). Se pravi je servis nabil vec kot 500% marzo na motorno olje...

A to je normalna praksa servisov? Sej razumem da nekaj morajo zasluzit (ce jim 40EUR/h za mehanicna dela res ni dovolj), ampak 5-kratnik trzne cene materiala?


Seveda so dragi, po drugi strani so pa vsaj pošteni. Ogromna večina servisev bi zaračunala 6 litrov...

mugen999 ::

Ribicija je izjavil:

Olje prinesem svoje, servis naredim 1x na 30.000 km oz. ko me avto opozori in to je

Avto te opozori sele po 30000km? Kaksen avto pa je to. Nepisano pravilo je da se olje zamenja vsaj na 25k km ce hoces da bo dolgo lavfal. Razen ce gre v motor veliko olja, vsaj 6l, potem bi se slo 30k km.

kriptobog ::

Mato989 je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Pa vam nikjer ne pokazejo kaj so zamenjali? Jaz ko pridem po avto je na pultu gajbica s starimi deli, ki so bili zamenjani.


Ker je težko 100tim pokazat iste stare dele :D

Zraven morš bit to je edino merodajno!


Tebi bi itak iz principa kazali stare. Na servisu kjer jaz servisiram je sicer med sprejemno pisarno in servisom steklena stena in lahko dejansko stojis tam in gledas kaj delajo. Nisem pa se visel zraven, ker nimam casa za to. Vzamem nadomestni avto in pridem nazaj ko je fertik.
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava olja, filtrov... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19810102 (4509) MadMax
»

Velik servis - absurdna cena? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
31738317 (23765) robo125
»

Porsche Slovenija bolana cena servisa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12432349 (14912) bbbbbb2015
»

Mali servis - cena? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6325060 (22695) Tilen
»

Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27669928 (43872) D3m

Več podobnih tem