» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
41 / 47
»»

energetik ::

solatjek je izjavil:

Poznam malo ljudi, ki imajo sončnice, prav tako malo ljudi z EV, še manj s TČ, da bi pa kdo imel vse troje, pa sploh ne. Vse je super, ko bo čas pokazal, da je to vse res dobro, da ima ugodno življensko dobo brez večjih stroškov vzdrževanja, takrat bom razmišljal o nakupu in takrat kupil že n-to izboljšano verzijo vsega tega in ne začetnih prototipov.
Am, kaj? Ja, EV ima res še precej malo, ljudi, ampak sončnice se množijo kot gobe po dežju. Sploh pa ne moreš reči da je malo ljudi s TČ, ki so našraufane praktično pred vsako 3. bajto, na novogradnjah pa na vsako.

In TČ so že davno pokazale, kako življenjsko dobo imajo, tudi v SLO jih ima ogromno ljudi že 15let+.
Že moja se približuje 10 let obratovanja, brez težav. TČ so preverjena tehnologija.
vires in numeris

Utk ::

Jaz imam vse troje in poznam še kar nekaj takih. Res da v deležu ni to veliko, v cifri pa vseeno je. Če pa pogledam od poznanih kdo je proti enemu, drugemu in predvsem tretjemu, je pa itak jasno, da ti ljudje neke pameti nimajo. Reku bi kmetavzarji, pa kaj ko poznam tudi kmete, ki imajo vse troje...drva pa prodajajo tistim, ki jih še hočejo.
Ampak ok, če je bilo dobro za njihove stare fotre, zakaj ne bi bilo dobro tudi za njih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mikhaair ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Torej a je tak Lexus vs. Corolla 2.0, npr. 2019,mogoče dober nakup?
Sicer gledam da se IS zadnjih 10.let ni spremenil, tudi motorni sklop ne?

Utk ::

Pogon je isti, če je vredno dat toliko za starejši avto itd, sicer premium, pa se odloči zase.

Gregor P ::

Ampak ali nimajo Lexusi blokado višje, torej lahko vozijo hitreje od 190 km/h? In če imajo isti pogonski sklop kot Corolle, ali to pomeni, da lahko tudi pri Corolli namestiš to blokado na višje?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Načeloma ne, isti motor ima isto omejitev. Tu ni nobene umetne blokade, hitrost je omejena z obrati elektromotorja. Drugačno hitrost ima lahko samo če ima drugačen menjalnik. Tu je 2,5 motor, ta ni isti isti kot 2,0, dela pa na enak način.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Lahko ima drugačen prenos od MG2 naprej, kolikor vem ima ch-r nižjega kot Corolla in ima še manjši top speed. Pa je sam hibridni sklop enak.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ja ok, suv ima lahko drug prenos, ampak ni pa to nekaj kar bi samo v sw popravil in bi špilalo.

Lahko ima pa samo 5% večja ali manjša kolesa pa bo že 10 km/h razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

mikhaair je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Torej a je tak Lexus vs. Corolla 2.0, npr. 2019,mogoče dober nakup?
Sicer gledam da se IS zadnjih 10.let ni spremenil, tudi motorni sklop ne?
Motorni sklop sicer deluje na enak način, vendar se je izvedba s časom spreminjala. Vem, da so imeli prvi Priusi še ketno za končni prenos na diferencial.
Medtem, ko je sklop v novih Toyotah povsem brez ketn, prav tako optimirana razmerja med prenosi.

Jaz bi šel v tem primeru verjetno na Corollo, že zaradi sodobne opreme, npr. radarski tempomat, LTA in podobno. Vsaj meni je v Corolli najuporabnejša oprema radar, poleg pogona.
vires in numeris

mikhaair ::

Pol pa še ena primerjava vs. Corola 2.0, Camry
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Radar in ostalo predvidevam da na ravni Corolle?
Edino verjetno letni stroški taks in zavarovanja višji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mikhaair ()

dunda ::

Ko je ravno govora o blokadah pri 190 km/h ... vedeti je treba, da so vožnje z veliko hitrostjo precej stresne za Toyotine hibride. Enostavno niso tako zasnovani, da bi jim to prav ugajalo.
Ustvarja se nepotreben stres za hibridno baterijo.
https://www.kacnje.eu

Gregor P ::

Saj za običajne hibridne Toyote razumem, da niso namenjene za teranje, ampak od (Toyotinega) Lexusa pa to že pričakujem, da imajo dodelano.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Glede na to, da se razen v Nemčiji nikjer legalno ne vozi več kot 130, pa tudi realne nelegalne hitrosti niso nikjer več kot nekih 160, je popolnoma neracionalno delat avte za večje hitrosti (nekaj rezerve mora bit). Zakaj bi recimo nekdo kupil cliota, ki se dobro obnaša pri 250 na uro? To podraži avto, nimaš pa popolnoma nič od tega.

dunda ::

Gregor P je izjavil:

Saj za običajne hibridne Toyote razumem, da niso namenjene za teranje, ampak od (Toyotinega) Lexusa pa to že pričakujem, da imajo dodelano.

Nimajo :-)
Ker ti avtomobili so namenjeni umirjeni vožnji. Tako so pač zasnovani. Če ga dlje časa preveč priganjaš (recimo, da bi dlje časa vozil 160 po avtocesti z RAV4), (majhna) baterija itak ne more pomagati, motorji z Atkinsonovim ciklom so tudi takšne zasnove, da so bolj učinkoviti, nudijo pa manj izhoda. Ko to združiš, dobiš premočno praznjenje baterije (sicer avto zelo pazi nanjo) in motor, ki deluje v načinu, kjer sicer uspe dosegati voznikove zahteve, vsekakor pa premalo, da bi še polnil baterijo. Celoten sistem je po eni strani zelo kompleksen, je pa zasnovan za umirjeno vožnjo.
Saj načeloma bi zlahka dodali večjo baterijo, ampak bi se s tem povečala tudi teža, cena ... Pač prišli so do nekega izračuna in odločitve, kje bodo najbolje stregli ljudem/marketingu/...
https://www.kacnje.eu

Utk ::

Če se voziš 160, sistem nima nobenga razloga da bi polnil baterijo, niti praznil. Drži jo samo tolk napolnjeno kot je nujno.
Da ostali suvi, tudi če dizli, pri 160 trošijo 5,4 litre pa menda več nihče ne verjame...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

dunda je izjavil:

Ko je ravno govora o blokadah pri 190 km/h ... vedeti je treba, da so vožnje z veliko hitrostjo precej stresne za Toyotine hibride. Enostavno niso tako zasnovani, da bi jim to prav ugajalo.
Ustvarja se nepotreben stres za hibridno baterijo.


Daj mi razloži kako lahko nekaj avtu predstavlja stres? ČE je zanič zatesnjenost in se motor sliši v kabino je stres kvečjemu za voznika.

Ne se tako obremenjavat za avto, avto ne pozna stresa, konec koncev so tudi pri Toyoti toliko samozavestni da tudi na motor dajejejo 10 let garancije, tako da če kdaj pa kdaj vidi tistih 5.000 obratov verjemi da ne bo skočil ven iz havbe pobegnil zardai stresa :))

dunda je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Saj za običajne hibridne Toyote razumem, da niso namenjene za teranje, ampak od (Toyotinega) Lexusa pa to že pričakujem, da imajo dodelano.

Nimajo :-)
Ker ti avtomobili so namenjeni umirjeni vožnji. Tako so pač zasnovani. Če ga dlje časa preveč priganjaš (recimo, da bi dlje časa vozil 160 po avtocesti z RAV4), (majhna) baterija itak ne more pomagati, motorji z Atkinsonovim ciklom so tudi takšne zasnove, da so bolj učinkoviti, nudijo pa manj izhoda. Ko to združiš, dobiš premočno praznjenje baterije (sicer avto zelo pazi nanjo) in motor, ki deluje v načinu, kjer sicer uspe dosegati voznikove zahteve, vsekakor pa premalo, da bi še polnil baterijo. Celoten sistem je po eni strani zelo kompleksen, je pa zasnovan za umirjeno vožnjo.
Saj načeloma bi zlahka dodali večjo baterijo, ampak bi se s tem povečala tudi teža, cena ... Pač prišli so do nekega izračuna in odločitve, kje bodo najbolje stregli ljudem/marketingu/...


So dodali večjo baterijo točno vozilu ki ga omenajš RAV4 obstaja tudi v plug-in varianti.

Stanje baterije pri gonjenju hitro pade na minimum, ampak to za dolgoživost avta nima veze, bodo pač trpele zmogljivosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Ah toyota ne bo na 5000 obratih niti pri 190. Morda tista 100 konjska :)



Tu se model vozi 190 na 4000 obratih. Mislim da velika večina dizlov v tem rangu ne bi imela nič kaj dosti manj obratov, oz. bi bil enako glasen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

tony1 ::

mikhaair je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Torej a je tak Lexus vs. Corolla 2.0, npr. 2019,mogoče dober nakup?
Sicer gledam da se IS zadnjih 10.let ni spremenil, tudi motorni sklop ne?


Mislim, da je pomislek o tehničnih težavah odveč. Tudi vzdrževanje ni nič dražje kot pri obični Toyoti, morda si nekaj premijske cene vzame uradni Lexus servis (je pa Lj vseeno občutno cenejši kot po tujini).

Bodi pa bolj pozoren na ceno registracije (kilowati) in obvezno se moraš z avtom zapeljati pred nakupom (sprobaj vožnjo v mestu, kjer bo hibrid ugašal motor v leru, da boš videl, če te to moti) in nato kar bolj dinamično po AC, kjer bo eCVT na pospeševalnem pasu vlekel dušo ven iz motorja z "malo" višjimi obrati... Nato nam seveda poročaj o rezultatih - koliko so trpela tvoja ušesa, da bomo tudi tukaj gor vedeli, če so hrup motorja z eCVTjem na Lexusu kaj bolj zadušili.

Ima kdo podobnega lexusa in lahko napiše svoje izkušnje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

dunda ::

J.McLane je izjavil:


So dodali večjo baterijo točno vozilu ki ga omenajš RAV4 obstaja tudi v plug-in varianti.

Stanje baterije pri gonjenju hitro pade na minimum, ampak to za dolgoživost avta nima veze, bodo pač trpele zmogljivosti.


Ko sem uporabil izraz "stres", sem imel v mislih baterijo. Če se ne motim, se tam uporablja tak izraz, lahko pa se tudi motim ali obstaja boljši.
Med vožnjo hibrida vidiš, da se silno izogiba, da bi baterijo izpraznil. Ker ji to pač povzroča stres (ali kakor koli že to imenuješ).
O teh zadevah razlaga tudi tisti tipson Care Car Nut, ki verjetno o teh zadevah precej ve. Da ne bomo forumski znalci vedeli več kot specialisti. Se spomnim, da je posebej poudarjal o teh zadevah.

Pri pluginu (seveda govorimo o teh novejših) ima baterija malo več "soka" in tam je pač ta možnost za določeno številko kilometrov potisnjena naprej.
Nekaj razlike je tudi pri tipu baterij. RAV4 (govorimo o 5ki) ima oba tipa baterij. Vsak tip ima pluse in minuse, se pa sedaj skoraj izključno začenja pri RAV4 uporabljati litij-ionske. Moj ima recimo še NiMh.
https://www.kacnje.eu

energetik ::

dunda je izjavil:

J.McLane je izjavil:


So dodali večjo baterijo točno vozilu ki ga omenajš RAV4 obstaja tudi v plug-in varianti.

Stanje baterije pri gonjenju hitro pade na minimum, ampak to za dolgoživost avta nima veze, bodo pač trpele zmogljivosti.


Ko sem uporabil izraz "stres", sem imel v mislih baterijo. Če se ne motim, se tam uporablja tak izraz, lahko pa se tudi motim ali obstaja boljši.
Med vožnjo hibrida vidiš, da se silno izogiba, da bi baterijo izpraznil. Ker ji to pač povzroča stres (ali kakor koli že to imenuješ).
O teh zadevah razlaga tudi tisti tipson Care Car Nut, ki verjetno o teh zadevah precej ve. Da ne bomo forumski znalci vedeli več kot specialisti. Se spomnim, da je posebej poudarjal o teh zadevah.
Toyotin HEV je še vedno 100% bencinski avto. Ni nobenega razloga, da bi na polno izpraznil baterijo, ta je tam izključno za optimiranje Atkinsa (in za vožnjo s polžjo hitrostjo ter podobno).
In pri 160km/h baterija praktično ne sodeluje, sistem jo drži na nekje 50% in prav nič ne trpi. Vsa moč gre na kolesa iz mašine - večina preko mehanskega prenosa, nekaj pa direktno preko obeh elektromotrjev in inverterja.
vires in numeris

J.McLane ::

Ko baterija pade na 40% SOC (mislim da 20% pri Li-ion), jo enostavno neha praznit, pa če ti še tako tiščiš gas pedal v poden.

Veliko večji stres bateriji povzroča kakšen spust po klancu navzodl sredi poletja, ampak tudi tam boš doživel, da če je prevroča regeneracija neha delat že prej preden je SOC na 80%.

Care Car Nut, se pa bolj kot ne ukvarja s popravili, kako pride do defekta je bolj kot ne njegovo ugibanje, spremenljivk zakaj se nek material preveč utrudi je enostavno preveč da bi s prstom kazal samo na eno stvar.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

solatjek ::

Nikoli še nisem doživel, da bi bila baterija čisto polna, pa naj bo nevem kakšen spust navzdol. Vedno zadnja črtica manjka do polne, ko jo pa praznim, pa sta vedno vsaj dve črtici, pod to nikoli ne gre. Sklepam, da Toyota optimalno skrbi, da je baterija vedno nekje med 20 in 80% napolnjenosti.

Ponovno lahko ovržem teorijo, da hibrid na AC nič ne pomaga. Sem imel prvo malo daljšo vožnjo v enem kosu, izključno AC, avto polno naložen (4 odrasle osebe) dolžina poti 380km, tempomat nastavljen na 120km/h, edino v hujše klance sem ga znižal na 100km/h. Skupna poraba ob koncu poti: 5,1. Celo življenje vozim bencinarje, noben ni šel pod 6 pri podobni masi, obremenitvi in hitrosti, večinoma nekje 6,5.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

dunda ::

Res je. Avto precej skrbi za baterijo.
https://www.kacnje.eu

J.McLane ::

solatjek je izjavil:

Nikoli še nisem doživel, da bi bila baterija čisto polna, pa naj bo nevem kakšen spust navzdol. Vedno zadnja črtica manjka do polne, ko jo pa praznim, pa sta vedno vsaj dve črtici, pod to nikoli ne gre. Sklepam, da Toyota optimalno skrbi, da je baterija vedno nekje med 20 in 80% napolnjenosti.

Ponovno lahko ovržem teorijo, da hibrid na AC nič ne pomaga. Sem imel prvo malo daljšo vožnjo v enem kosu, izključno AC, avto polno naložen (4 odrasle osebe) dolžina poti 380km, tempomat nastavljen na 120km/h, edino v hujše klance sem ga znižal na 100km/h. Skupna poraba ob koncu poti: 5,1. Celo življenje vozim bencinarje, noben ni šel pod 6 pri podobni masi, obremenitvi in hitrosti, večinoma nekje 6,5.


Kako veš da je k tej porabi na AC pripomogla baterija?
Jaz trdim da ni, k nizki porabi na AC pripomore učinkovit motor (Atkinsonov cikel) in ves čas optimalno prestavno razmerje (eCVT).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

solatjek je izjavil:

Nikoli še nisem doživel, da bi bila baterija čisto polna, pa naj bo nevem kakšen spust navzdol. Vedno zadnja črtica manjka do polne, ko jo pa praznim, pa sta vedno vsaj dve črtici, pod to nikoli ne gre. Sklepam, da Toyota optimalno skrbi, da je baterija vedno nekje med 20 in 80% napolnjenosti.
Očitno pač ne voziš po takih klancih. Meni se redno nafila baterija do konca. Nazadnje sem se spuščal iz Predmeje v Ajdovščino. Baterija je bila na 100% že na 1/3 spusta, nato samo še zavira z motorjem. Za take spuste ima Corolla precej premajhno baterijo.
Enako je npr. z Rakitne, z Rogle itd.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

In takrat začne motor tuliti, po spominu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

Ja, če ga prestaviš v B. Sicer je še dokaj kulturen. Imaš pa še vedno možnost prestavit v N in se zanašati na bremze (ne priporočam) >:D
vires in numeris

Utk ::

Pri 1,8 daš lahko v B, pri 2,0 daš lahko v neko "prestavo". Ampak raje vidim tuljenje kot nemški avtomatiki, ki se spuščajo po klancih dol s 1500 obrati, noga pa pol ure na bremzi...kater bedak z ročnim menjalnikom tako vozi? Nemci pa grejo naredit takega avtomatika. Jajks.

MrStein ::

solatjek je izjavil:



Ponovno lahko ovržem teorijo, da hibrid na AC nič ne pomaga. Sem imel prvo malo daljšo vožnjo v enem kosu, izključno AC, avto polno naložen (4 odrasle osebe) dolžina poti 380km, tempomat nastavljen na 120km/h, edino v hujše klance sem ga znižal na 100km/h. Skupna poraba ob koncu poti: 5,1. Celo življenje vozim bencinarje, noben ni šel pod 6 pri podobni masi, obremenitvi in hitrosti, večinoma nekje 6,5.

Potem pač nisi modernih vozil vozil.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

energetik ::

MrStein je izjavil:

solatjek je izjavil:



Ponovno lahko ovržem teorijo, da hibrid na AC nič ne pomaga. Sem imel prvo malo daljšo vožnjo v enem kosu, izključno AC, avto polno naložen (4 odrasle osebe) dolžina poti 380km, tempomat nastavljen na 120km/h, edino v hujše klance sem ga znižal na 100km/h. Skupna poraba ob koncu poti: 5,1. Celo življenje vozim bencinarje, noben ni šel pod 6 pri podobni masi, obremenitvi in hitrosti, večinoma nekje 6,5.

Potem pač nisi modernih vozil vozil.

Povej, kateri turbobencinar bo polno naložen, s trugo na strehi, porabil manj kot 6L pri tempomatu na 120km/h.
Sem že enkrat napisal, februarja smo šli na smučanje s Corollo 1.8, prtljažnik naložen do stropa, na strehi 4 pari smučk (aerodinamika kot cegu), 250km, vse AC tempomat na 140km/h, vzpon do 1400mnv. Poraba 5,7.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

c3p0 ::

Utk je izjavil:

Pri 1,8 daš lahko v B, pri 2,0 daš lahko v neko "prestavo". Ampak raje vidim tuljenje kot nemški avtomatiki, ki se spuščajo po klancih dol s 1500 obrati, noga pa pol ure na bremzi...kater bedak z ročnim menjalnikom tako vozi? Nemci pa grejo naredit takega avtomatika. Jajks.


Kateri nemci pa? Ker na mojem nemcu lahko blokiram prestavo.

Utk ::

Lahko blokiraš prestavo...zakaj si potem plačal avtomatika, če moraš blokirat? Toyota to dela sama.

solatjek ::

MrStein je izjavil:

solatjek je izjavil:



Ponovno lahko ovržem teorijo, da hibrid na AC nič ne pomaga. Sem imel prvo malo daljšo vožnjo v enem kosu, izključno AC, avto polno naložen (4 odrasle osebe) dolžina poti 380km, tempomat nastavljen na 120km/h, edino v hujše klance sem ga znižal na 100km/h. Skupna poraba ob koncu poti: 5,1. Celo življenje vozim bencinarje, noben ni šel pod 6 pri podobni masi, obremenitvi in hitrosti, večinoma nekje 6,5.

Potem pač nisi modernih vozil vozil.


In ta moderna vozila so? Pa naj bodo primerljiva, torej SUV, dolžine 4,45m, masa praznega vozila 1400 do 1500kg, naložen s 4 osebami. Na celotni tank (danes tankal) je pri povprečni hitrosti 91 km/h poraba točno 5.0.

Utk je izjavil:

Pri 1,8 daš lahko v B, pri 2,0 daš lahko v neko "prestavo". Ampak raje vidim tuljenje kot nemški avtomatiki, ki se spuščajo po klancih dol s 1500 obrati, noga pa pol ure na bremzi...kater bedak z ročnim menjalnikom tako vozi? Nemci pa grejo naredit takega avtomatika. Jajks.

2.0 ima tudi B, nima S in + in -, mislim da je tako pri 4. gen hibridnega pogona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: solatjek ()

solatjek ::

J.McLane je izjavil:

Kako veš da je k tej porabi na AC pripomogla baterija?
Jaz trdim da ni, k nizki porabi na AC pripomore učinkovit motor (Atkinsonov cikel) in ves čas optimalno prestavno razmerje (eCVT).

Ne vem, če je pripomogla baterija, karkoli je pripomoglo, izniči trditve, da hybrid na AC nima prednosti pred klasičnim bencinarjem. V mejah omejitev jih ima, kaj se pa pri 170km/h dogaja, pa mi ni interesantno.

dunda ::

energetik je izjavil:

Toyotin HEV je še vedno 100% bencinski avto. Ni nobenega razloga, da bi na polno izpraznil baterijo, ta je tam izključno za optimiranje Atkinsa (in za vožnjo s polžjo hitrostjo ter podobno).
In pri 160km/h baterija praktično ne sodeluje, sistem jo drži na nekje 50% in prav nič ne trpi. Vsa moč gre na kolesa iz mašine - večina preko mehanskega prenosa, nekaj pa direktno preko obeh elektromotrjev in inverterja.


J.McLane je izjavil:

Ko baterija pade na 40% SOC (mislim da 20% pri Li-ion), jo enostavno neha praznit, pa če ti še tako tiščiš gas pedal v poden.
Veliko večji stres bateriji povzroča kakšen spust po klancu navzodl sredi poletja, ampak tudi tam boš doživel, da če je prevroča regeneracija neha delat že prej preden je SOC na 80%.
Care Car Nut, se pa bolj kot ne ukvarja s popravili, kako pride do defekta je bolj kot ne njegovo ugibanje, spremenljivk zakaj se nek material preveč utrudi je enostavno preveč da bi s prstom kazal samo na eno stvar.


Glede tega, kako v jedru deluje hibridni sklop pri veliki obremenitvi, lahko mi tukaj modrujemo.
Care Car Nutu kar zaupam, da ve o teh zadevah precej (več). Včeraj sem malo gledal, kako deluje, če ga poženem na 125 km/h (nisem imel praznega odseka, da bi lahko še malo dodal) - glede na prikaz na zaslonu, stalno uporablja baterijo. Tako, da ima verjetno Car Care Nut (ali kar koli že je) kar prav. Zvečer sem kliknil še na en YT posnetek, ki tudi potrjuje, da se baterija kar lepo uporablja. Če še malo dodaš, se seveda baterija bolj prazni, kot polni in to je tisto, kar sem pravzaprav hotel povedati.
Pojma nimam(o) - kako avto ščiti baterijo in pod katerimi pogoji vseeno preveč prazni. Bi se pa nagibal k temu, da avta ne bi tako priganjal (saj ga itak ne).
Je pa ta uporaba baterije tudi na AC verjetno razlog, da se malo pozna pri porabi, kot razlaga "solatjek". Že tako in tako pogosto (če voziš hitro) pripelješ za koga in spustiš pedal ... pa še kakšen spust ... in se počasi malo nabira. Na AC sicer tudi veliko porabi, zato ni toliko "dobitka".
https://www.kacnje.eu

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dunda ()

Utk ::

Pokaži raje video kjer car nut govori o tem. Mislim, da si nekaj narobe razumel.
Pri konstantni vožnji, tudi če 180, ni pod nekim stresom. Je pa če ti voziš kot bedak in stalno pospešuješ in zaviraš med 180 in 120.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dunda ::

Tukaj je recimo omenjal: (na 4:19)
Je bilo še drugje, pa ima sedaj preveč vsebine, da bi poiskal :-)
https://www.kacnje.eu

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dunda ()

Utk ::

Dost sem pogledal od tega tipa ko sem kupil toyoto in ne dvomim, da zna vse kar je vredno o popravljanju, ampak tu ga piha mimo. Vsak toyotin hibrid lahko doseže max hitrost samo z ice motorjem in ima še par kw moči rezerve da tudi takrat polni baterijo, če je potrebno. Če je večji klanec ali kaj podobnega bo najprej baterija pomagala, če bo padla preveč bo pa pač zmanjšal moč in bo avto malo upočasnil, še zmeraj bo pa s par kw lahko polnil baterijo. Noben avto ne gre s polno hitrostjo v vsak klanec, tako da to nič posebnega. Pri max hitrosti ni omejitev moč ice motorja, da bi bil to problem. So je že zmanjšali za tistih 5 na uro, da ostane par kw moči za polnit baterijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dunda ::

Sam s tem sicer nimam težav, ker nikoli ne vozim tako hitro. :))
Vseeno pa sam dopuščam možnost, da je to lahko težava (ne vemo, v kakšne težave so inženirji morali zagristi, navsezadnje je tisti Power Split Device res zanimiva zadeva in je vse skupaj lahko optimizirano za bolj normalne vožnje). Lahko. Ne bom dal roke v ogenj.
https://www.kacnje.eu

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dunda ()

Utk ::

Za noben avto ni dobro, da ga voziš stalno na polno. Vprašanje tu je (bilo), če je hitra vožnja po avtocesti nek poseben problem za baterijo. Po moje da ne. Lahko pa ob priliki priklopim car scanner pro pa pogledam kaj se takrat dogaja z baterijo in če kaj odstopa od normalne vožnje po neki regionalki, ali pa od vožnje z normalnih 130.

dunda ::

Poglej ob priliki. Bo zanimiva informacija.
https://www.kacnje.eu

energetik ::

dunda je izjavil:

Sam s tem sicer nimam težav, ker nikoli ne vozim tako hitro. :))
Vseeno pa sam dopuščam možnost, da je to lahko težava (ne vemo, v kakšne težave so inženirji morali zagristi, navsezadnje je tisti Power Split Device res zanimiva zadeva in je vse skupaj lahko optimizirano za bolj normalne vožnje). Lahko. Ne bom dal roke v ogenj.
Zakaj bi bila težava, sigurno je baterija tudi pri visokih hitrostih uporabljena tako, da ni obremenjena preko nazivnih zmogljivosti. Kaj misliš, da bi jo sprojektirali tako, da jo ob zaviranju na AC fila s 100kW? :|

Sicer pa pri visokih hitrostih baterija nima praktično nič pri porabi, tisto je zanemarljivo glede na zahtevano moč pri npr. 160km/h.
Takrat pri izkoristku pomaga le Atkins in pa CVT, dokler lahko drži mašino pod nekje 3500rpm. Nad tem začne tudi Atkinsu naglo padati izkoristek.
In pa tisti prikaz pretakanja energije ne jemlji za svetega. Bolje zaupam prikazu trip information, kjer ti kaže posamezne 30Wh delčke rekuperirane energije.
Kot rečeno, zadnjič ob spustu s Predmeje, je stalno kazalo pretakanje v baterijo, čeprav je bila že zdavnaj polna - hkrati pa trip info za nekaj minut nazaj ni kazal nobene rekuperirane energije.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Načeloma je tako da ob cijazenju po mestu do točke ko se vklopi ICE iz baterije vleče nekje 8 kW moči, ob priganjanju na polno pa pride do ranga 20 kW. Ampak kot rečeno bolj ko SOC gre proti minimumu manj bo te dodatne moči, do točke te dodatne moči ne bo praktično nič več.

To se je pri zadnji generaciji morda spremenilo, ker naj bi veliko več moči dalo iz baterije, tako da ta rang 20 kW velja bolj kot ne za tiste do leta 2022.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Načeloma je tako da ob cijazenju po mestu do točke ko se vklopi ICE iz baterije vleče nekje 8 kW moči, ob priganjanju na polno pa pride do ranga 20 kW. Ampak kot rečeno bolj ko SOC gre proti minimumu manj bo te dodatne moči, do točke te dodatne moči ne bo praktično nič več.

To se je pri zadnji generaciji morda spremenilo, ker naj bi veliko več moči dalo iz baterije, tako da ta rang 20 kW velja bolj kot ne za tiste do leta 2022.

Saj če greš računat tokovno obremenitev ob 20kW, je že to veliko. Corolla ima nekje 800Wh baterijo, če se ne motim. Pri ~200V je to 4Ah, bi rekel da sta 2x2Ah celici paralelno. Če se praznita s 1C, je to zgolj 800W razpoložljive moči, tako da očitno je tok precej večji. Sicer na modelarskih Li-Po-tih vidimo tudi do 40C praznilnega toka, ampak verjetno tako daleč niso šli pri Toyoti.
vires in numeris

igorpec ::

Tudi na hibridni eksotiki mercedes benz delujejo podobno / as expected. Na AC uporablja baterijo pri običajnem pospeševanju, pri (malo daljšem) pojemanju in stiskanju na bremzo pa jo polni. In ker je baterija sorazmerno velika (PHEV), jo običajno ne moreš napolniti nazaj na 100%, viški od rekuperacije (tukaj se realno nekaj privarčuje) se lepo shranjujejo za kasneje, boost pa tega ne porabi - če voziš normalno. Če pedalo za "plin" pritiskaš zelo nežno (se moraš prav potrudit / odvisno tudi od nastavitev), potem elektro boosta ni, pri normalnem ali močnem pritisku pa elektro motor razbremenjuje/dopolnjuje ICE do +100kW. Sigurno ima to vpliv na zmanjšanje porabe, IMO dosti več kot na HEV, ampak je IMO v obeh primerih to še vedno zelo malo (AC med 120 - 160km/h). Ker električnega sklopa ni mogoče povsem izklopit, vsaj ne kot end user, je težko priti do bolj realne slike.

energetik ::

Samo za občutek - Corolla pri 160km/h potrebuje nekje 40kW na kolesih. Baterija je 800 Wh. Če bi to šlo vse iz baterije, jo 100-0% izprazni v približno minuti. Se takoj vidi, da je baterija pri AC hitrostih primerna le za kratek boost v rangu 10-20 sekund.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

solatjek je izjavil:

MrStein je izjavil:

solatjek je izjavil:



Ponovno lahko ovržem teorijo, da hibrid na AC nič ne pomaga. Sem imel prvo malo daljšo vožnjo v enem kosu, izključno AC, avto polno naložen (4 odrasle osebe) dolžina poti 380km, tempomat nastavljen na 120km/h, edino v hujše klance sem ga znižal na 100km/h. Skupna poraba ob koncu poti: 5,1. Celo življenje vozim bencinarje, noben ni šel pod 6 pri podobni masi, obremenitvi in hitrosti, večinoma nekje 6,5.

Potem pač nisi modernih vozil vozil.


In ta moderna vozila so? Pa naj bodo primerljiva, torej SUV, dolžine 4,45m, masa praznega vozila 1400 do 1500kg, naložen s 4 osebami. Na celotni tank (danes tankal) je pri povprečni hitrosti 91 km/h poraba točno 5.0.

Škoda Octavia 1.5 TSI
110 km/h poraba 4,9 L/100km
130 km/h poraba 5,5 L/100km
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Jaz sem kar dost prevozil z 1,0 octavio, to novo, realna poraba čez tank je tam 5,6 do 6, z lepo vožnjo brez mesta. Moja toyota, ki ima 70 konjev več, porabi vsaj liter manj. Če bi se vozil po gužvi, bi šla poraba pri octaviji v nebo, pri toyoti se bi pa celo še znižala.
Možno da 1.5 porabi nekaj manj od 1,0, čeprav dvomim, da ravno opazno manj, sigurno pa ne liter manj. Te porabe pri neki hitrosti nič ne povejo, gledat je treba cel "lifecycle".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Jaz sem kar dost prevozil z 1,0 octavio, to novo, realna poraba čez tank je tam 5,6 do 6, z lepo vožnjo brez mesta. Moja toyota, ki ima 70 konjev več, porabi vsaj liter manj. Če bi se vozil po gužvi, bi šla poraba pri octaviji v nebo, pri toyoti se bi pa celo še znižala.
Možno da 1.5 porabi nekaj manj od 1,0, čeprav dvomim, da ravno opazno manj, sigurno pa ne liter manj. Te porabe pri neki hitrosti nič ne povejo, gledat je treba cel "lifecycle".


Jaz mam year cycle na KIA Ceedu 1,5 avtomatik bencinar letnik 2022 5,4l/100... 14k letno... pa vozi moja 85% ki sem jo komaj zdresiral kako vsaj PRIBLIŽNO naj vozi če bi vozil jaz bi bilo še verjetno kakšni 0,3l manj... ker ko ona pelje po regionalki v 1 smer v nedeljo k tašči je 5,8 ko pa jaz nazaj pa je 4,9... pa je ravnica 20km... samo pač ta fetiš na gas bremza od CPPjev in vsega ne gre opicam iz glave...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Pri tisti tvoji vožnji 70 na uro 20 km daleč moja toyota porabi tam okoli 3 litre, tudi 2,8 sem že imel ko sem se vozil za kom podobnim.
««
41 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21933349 (2834) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45372202 (23626) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84086395 (49161) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35145922 (35993) -valvoline-

Več podobnih tem