» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
46 / 46
»
»»

Utk ::

Nehaj se delati trdega ko želva.

Vseeno je, če hrup pri hibridu prihaja iz sprednjega spojlerja, vprašanje se gre o neželenem hrupu, ki je tam zaradi takšne in takšne sestave hibridnega sklopa, navezuje pa se na podvprašanje, če so z zvočno izolacijo to na RXu rešili tako dobro, da je količina hrupa primerljiva s klasičnim avtomatom.

Mislim da se ti delaš trdega kot želva. Že v toyoti, ki ima slabo izolacijo, je glasnost pogona na avtocesti najmanjši problem in je največ enaka, bolj verjetno pa nižja, kot pri vsakem drugem menjalniku, ročnem ali pa avtomatskem. A si tako zabit, da ti moram narisat? Hibridni pogon NI glasen. Niti pri toyoti niti pri lexusu niti v mestu niti na avtocesti.
Če si ti tako neumen, da ne ločiš hrupa motorja od vetra in koles (za kar verjetno celo ti veš, da nima veze s hibridnim pogonom), potem vsaj ne pametuj drugim o tem.

Nato se izkaže še ena prednost avt. menjalnika s prestavami: ko se hrupa naveličaš, spustiš gas in prestavi v višjo prestavo. CVT pa še malo posanja; povedano drugače: ne spusti obratov takoj.

Say what?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

energetik je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Verjetno je tudi odvisno, ali imaš 1.8, ali 2.0; kar je mene presenetilo pri 1.8 je, kako se dere po klancu navzdol (v B prestavi); če ne posežeš sam malo vmes. Razumem da zavira z motorjem, ampak to je prvi avtomatik, kjer sem to doživel, pa sem jih vozil že kar nekaj pri različnih znamkah. Ampak ok, to sem se zdaj slučajno zapičil le v eno malenkost. Na splošno sem mnenja, da so Toyotini hibridi dober nakup:)
B je zame primeren le za strme, počasne klance. Jaz večino klancev zvozim kar v D, kjer ob rahlem dotiku bremze še vedno večino energije pobere v baterijo, zaviranje še vedno zadovoljivo, tudi obrati so precej manjši.
Če pa sploh nočeš dretja po klancu dol, prestaviš v N, ampak na lastno odgovornost. Gre pa.
Po spominu, se ta majhna hibridna baterija napolni zelo hitro po klancu navzdol in si že nazaj pri dretju.

Upam, da se razume, da se ne hecam in ne trolam, preprosto mi ni jasno oz. mi je zdaj morda malo bolj jasno, ko je J.McLane komentiral (hvala!), zakaj se 1.8 Toyota dere, nek drug avtomatik s klasičnim motorjem pa ne (ko daš v ustrezno funkcijo za po klancu navzdol - pri starih Volvih avtomatikih, si dejansko dal v drugo prestavo, pri mercedesih avtomatikih v tretjo oz. ekvivalent temu in so potem sami menjali med 1 in 2 oz. 3. Mislim da del svoje vloge najbrž igra tudi samodejno prestavno razmerje (v B), ki ga ubere Toyota v teh primerih. Takšne so pač moje izkušnje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

tony1 je izjavil:

Nato se izkaže še ena prednost avt. menjalnika s prestavami: ko se hrupa naveličaš, spustiš gas in prestavi v višjo prestavo. CVT pa še malo posanja; povedano drugače: ne spusti obratov takoj.
? CVT spusti obrate takoj, precej hitreje kot jih dvigne. Ko se enkrat CVT navadiš, v 99% časa voziš pri zelo nizkih obratih. Vsaj jaz sem se. Vozim pa nalašč v ECO načinu, da je pedal za gas bolj mrtev, kar precej olajša tako vožnjo. Še raje bi pa imel jaz v meniju nastavljivo mejo max obratov, ki bi se jo HSD držal, razen če ne bi stopil po pedalu do kick-down stikala.
vires in numeris

J.McLane ::

energetik je izjavil:

Vsak avtomatik, vključno z DCT, bi moral čim hitreje narediti kick-down, če pohodiš do dile in obrate dvignit na rdeče polje. Najhitreje to naredi HSD, saj dejansko ne naredi nič mehanskega, samo inverter da ustrezne tokove na motorje.


Ni nujno, za dvig obratov drugi menjalniki lahko izkoristijo kinetično energijo vozilo, torej avto rahlo cukne in s tem takoj nabije obrate motorja. Sicer je to dejanje meni neudobno in brevezno, ampak dejansko nekateri "športni" avti to delajo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

Gregor P je izjavil:

Po spominu, se ta majhna hibridna baterija napolni zelo hitro po klancu navzdol in si že nazaj pri dretju.

Upam, da se razume, da se ne hecam in ne trolam, preprosto mi ni jasno oz. mi je zdaj morda malo bolj jasno, ko je J.McLane komentiral (hvala!), zakaj se 1.8 Toyota dere, nek drug avtomatik s klasičnim motorjem pa ne (ko daš v ustrezno funkcijo za po klancu navzdol - pri starih Volvih avtomatikih, si dejansko dal v drugo prestavo, pri mercedesih avtomatikih v tretjo oz. ekvivalent temu in so potem sami menjali med 1 in 2 oz. 3. Mislim da del svoje vloge najbrž igra tudi samodejno prestavno razmerje (v B), ki ga ubere Toyota v teh primerih. Takšne so pač moje izkušnje.
Baterija se res še kar hitro nafila, npr. na pol poti dol z Rakitne. Še vedno pa je potem v D precej bolj kulturen kot v B, ki pa je seveda namenska "prestava" ravno za maksimalen učinek motornega zaviranja. Zato jaz B res redko uporabljam.
In tudi z N-prestavo se nisem hecal, včasih dam celo v N, če je klanec ravno pravšnji.
vires in numeris

Utk ::

Point je, da v toyoti po klancu navzdol ne rabiš naredit nič, pa bo zvozila ok. Še posebej če ne znaš vozit kot nekateri tu, sploh bolje, da se ne dotikajo menjalnika.
Pri drugih avtomatikih boš pa po klancu navzdol po defaultu vozil na 1200 obratih in kuril zavore. Če pa "moraš" prestavljat po klancu navzdol, zakaj si potem kupil avtomatika?

nejc_nejc ::

Utk je izjavil:

Point je, da v toyoti po klancu navzdol ne rabiš naredit nič, pa bo zvozila ok. Še posebej če ne znaš vozit kot nekateri tu, sploh bolje, da se ne dotikajo menjalnika.
Pri drugih avtomatikih boš pa po klancu navzdol po defaultu vozil na 1200 obratih in kuril zavore. Če pa "moraš" prestavljat po klancu navzdol, zakaj si potem kupil avtomatika?


in avto v 2024 je tako narejen, da ga moraš znat vozit.
Ne no, tako kot đemse leta 45.:))

tony1 ::

energetik je izjavil:

tony1 je izjavil:

Nato se izkaže še ena prednost avt. menjalnika s prestavami: ko se hrupa naveličaš, spustiš gas in prestavi v višjo prestavo. CVT pa še malo posanja; povedano drugače: ne spusti obratov takoj.
? CVT spusti obrate takoj, precej hitreje kot jih dvigne. Ko se enkrat CVT navadiš, v 99% časa voziš pri zelo nizkih obratih. Vsaj jaz sem se. Vozim pa nalašč v ECO načinu, da je pedal za gas bolj mrtev, kar precej olajša tako vožnjo. Še raje bi pa imel jaz v meniju nastavljivo mejo max obratov, ki bi se jo HSD držal, razen če ne bi stopil po pedalu do kick-down stikala.


Res je, ECO načina nisem probal. Morda je tako kaj bolje.

To z držanjem obratov v luftu za brezveze mi je sicer ostalo v spominu od Hondinega CVTja.

Utk ::

nejc_nejc je izjavil:

Utk je izjavil:

Point je, da v toyoti po klancu navzdol ne rabiš naredit nič, pa bo zvozila ok. Še posebej če ne znaš vozit kot nekateri tu, sploh bolje, da se ne dotikajo menjalnika.
Pri drugih avtomatikih boš pa po klancu navzdol po defaultu vozil na 1200 obratih in kuril zavore. Če pa "moraš" prestavljat po klancu navzdol, zakaj si potem kupil avtomatika?


in avto v 2024 je tako narejen, da ga moraš znat vozit.
Ne no, tako kot đemse leta 45.:))

Ja, tako je, moraš znat vozit. Za speljat postavit v D, če hočeš hitreje daš plin, če počasneje, zavoro. Res ni to za vsakega.
Če ne veš zakaj je B, pusti na miru, ne rabiš tega. Ful komplicirano, vem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Ja, tako je, moraš znat vozit. Za speljat postavit v D, če hočeš hitreje daš plin, če počasneje, zavoro. Res ni to za vsakega.

Točno veš kaj mislim in ne trivialnih stvari, ki jih pišeš.

Utk ::

Ne, nimam pojma kaj misliš.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Point je, da v toyoti po klancu navzdol ne rabiš naredit nič, pa bo zvozila ok. Še posebej če ne znaš vozit kot nekateri tu, sploh bolje, da se ne dotikajo menjalnika.
Pri drugih avtomatikih boš pa po klancu navzdol po defaultu vozil na 1200 obratih in kuril zavore. Če pa "moraš" prestavljat po klancu navzdol, zakaj si potem kupil avtomatika?

Ne vem, zakaj se sedaj tako razburjaš? Mislim da sem napisal dovolj jasno, da edino "prestavljanje", ki ga naredim, je vklop funkcije za vožnjo po klancu navzdol, ki je namenjena ravno za to, da se ne skurijo bremze (kar v praksi pomeni, da menjalnik prestavlja med 1, 2 in 3 prestavo po njegovem "občutku" oz. izračunih). Pri Toyoti naj bi to bila prestava B, vsaj tako so mi rekli, ki pa je morda res mišljena za bolj strme klance, kar mi pa niso rekli.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Mislim, pa sej ko si dal v B, si moral čutit ali motor zavira preveč, da moraš pritiskat gas (potem so verjetno tudi malo padli obrati), ali je ravno prav. Če si moral držat gas, potem si brez veze imel v B. Če si se spuščal brez gasa, potem je očitno pravilno, da se je motor drl.

Mislim da sem napisal dovolj jasno, da edino "prestavljanje", ki ga naredim, je vklop funkcije za vožnjo po klancu navzdol, ki je namenjena ravno za to, da se ne skurijo bremze

No vidiš, toyota ne rabi tega dokler se ne spuščaš recimo z Vršiča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

tony1 ::

"Mislim da se ti delaš trdega kot želva. Že v toyoti, ki ima slabo izolacijo, je glasnost pogona na avtocesti najmanjši problem in je največ enaka, bolj verjetno pa nižja, kot pri vsakem drugem menjalniku, ročnem ali pa avtomatskem. A si tako zabit, da ti moram narisat? Hibridni pogon NI glasen. Niti pri toyoti niti pri lexusu niti v mestu niti na avtocesti.
Če si ti tako neumen, da ne ločiš hrupa motorja od vetra in koles (za kar verjetno celo ti veš, da nima veze s hibridnim pogonom), potem vsaj ne pametuj drugim o tem."

Hehe, sem podrezal v ta pravo smer, in dobil nazaj žalitve koleričnega nesrečneža z eksplozivno motnjo.

Na avtocesti morda - zato sem tudi zastavil vprašanje s kick-downom - ampak na AC je najprej treba priti, na pospeševalnem pasu pa doživiš masažo ušes. Čeprav hibridni pogon ni glasen, in če sem v repliki na tvoje katatonično (avtistično?) zanikanje hrupa ironičen, postaneš pa žaljiv.

Ker sem avte primerljivega kakovostnega razreda vozil 15 let, lahko z gotovostjo trdim, da je hrup vetra in koles pri 140 km/h na vsakem Lexusu dovolj dobro zadušen, da je vprašanje o razliki v hrupu pri kick-downu (na hibridu: pri "kick-downu", ker boš spet podvomil o tem, da sem ne-debil) med običnim avtomatom in hibridom prekleto relevantno.

Če ne bi bilo relevantno, se tudi ti ne bi zaganjal v problematiko ko mlad bikec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

nejc_nejc ::

Utk je izjavil:

Ne, nimam pojma kaj misliš.


Kako, če pa vse veš?
Vsi ostali razumejo.

Utk ::

Na avtocesti morda - zato sem tudi zastavil vprašanje s kick-downom - ampak na AC je najprej treba priti, na pospeševalnem pasu pa doživiš masažo ušes.

Če pohodiš gas do konca, je pravilno, da gre v obrate. Če nočeš it čez recimo 3500 obratov, pač daš tolk gasa, da ne gre čez. Je to pretežko za nekoga, ki je naredil vozniški izpit? Če ima pri 3500 obratih preslabe pospeške, imaš pač prešvoh motor za tvoje zahteve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Point je, da v toyoti po klancu navzdol ne rabiš naredit nič, pa bo zvozila ok. Še posebej če ne znaš vozit kot nekateri tu, sploh bolje, da se ne dotikajo menjalnika.
Pri drugih avtomatikih boš pa po klancu navzdol po defaultu vozil na 1200 obratih in kuril zavore. Če pa "moraš" prestavljat po klancu navzdol, zakaj si potem kupil avtomatika?

Ne vem, zakaj se sedaj tako razburjaš? Mislim da sem napisal dovolj jasno, da edino "prestavljanje", ki ga naredim, je vklop funkcije za vožnjo po klancu navzdol, ki je namenjena ravno za to, da se ne skurijo bremze (kar v praksi pomeni, da menjalnik prestavlja med 1, 2 in 3 prestavo po njegovem "občutku" oz. izračunih). Pri Toyoti naj bi to bila prestava B, vsaj tako so mi rekli, ki pa je morda res mišljena za bolj strme klance, kar mi pa niso rekli.
Prodajalci po mojih izkušnjah ravno nimajo hudega pojma, kaj dela D in kaj B.
Sicer pa po svojem občutku. Če se ti v B preveč dere, ga ne uporabljaj. Ni potrebe. Uporabi le, če se ti zdi, da moraš že preveč na bremzo tiščat. Kot rečeno, jaz dam v B le npr. pri klancih, kot je spust s Soriške ali na Golteh in podobno. Na AC nikjer ni niti najmanjšga razloga, da bi to uporabil.
vires in numeris

Utk ::

nejc_nejc je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne, nimam pojma kaj misliš.


Kako, če pa vse veš?
Vsi ostali razumejo.

Dvomim.

tony1 ::

nejc_nejc je izjavil:

Utk je izjavil:

Point je, da v toyoti po klancu navzdol ne rabiš naredit nič, pa bo zvozila ok. Še posebej če ne znaš vozit kot nekateri tu, sploh bolje, da se ne dotikajo menjalnika.
Pri drugih avtomatikih boš pa po klancu navzdol po defaultu vozil na 1200 obratih in kuril zavore. Če pa "moraš" prestavljat po klancu navzdol, zakaj si potem kupil avtomatika?


in avto v 2024 je tako narejen, da ga moraš znat vozit.
Ne no, tako kot đemse leta 45.:))


To ni bil noben hec, na tablici je na armaturni plošči pisalo "This is not a car. Do not drive the vehicle as if it were a car." :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

energetik ::

Utk je izjavil:

Na avtocesti morda - zato sem tudi zastavil vprašanje s kick-downom - ampak na AC je najprej treba priti, na pospeševalnem pasu pa doživiš masažo ušes.

Če pohodiš gas do konca, je pravilno, da gre v obrate. Če nočeš it čez recimo 3500 obratov, pač daš tolk gasa, da ne gre čez. Je to pretežko za nekoga, ki je naredil vozniški izpit? Če ima pri 3500 obratih preslabe pospeške, imaš pač prešvoh motor za tvoje zahteve.
Tako nekako ja. Če vidim, da je zadaj AC povsem frej, potem pač pospešujem pri 3-3,5k. Če je gužva in se težko vključim, potem se pač stisne do konca in gre magari do 5k.
vires in numeris

tony1 ::

Utk je izjavil:

Na avtocesti morda - zato sem tudi zastavil vprašanje s kick-downom - ampak na AC je najprej treba priti, na pospeševalnem pasu pa doživiš masažo ušes.

Če pohodiš gas do konca, je pravilno, da gre v obrate. Če nočeš it čez recimo 3500 obratov, pač daš tolk gasa, da ne gre čez.


Neumnosti o tem, kdo zna kaj voziti, so eksplozivna motnja. Poišči si terapijo, če ne boš na stara leta ostal sam. (In imel čas viseti tukaj gor cele dneve. Kdo bo to prenašal? :-D)

A se to s hibridom res da? Da ne nabije vsakič obratov na 5000 RPM?

Zdaj gremo pa nazaj na ljudske avtomobile, se to da s corollo 1,8? Ja, ne? Kaj pa z 2.0?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Utk ::

Jaz imam 2,0 in po ravnem ne grem nikoli čez 3000, niti pri prehitevanju, v hujši klanec in na avtocesti grem pa do 3500, 4000. Več redko oz. nič pogosteje kot prej z drugimi avti. V povprečju so tu seveda obrati bistveno nižji. Pri kruzanju pri 130-140 so obrati na cca 2000, tu motorja ne slišiš.

tony1 ::

OK, morda ga enkrat probam.

solatjek ::

Prava znanost je s tem hrupom pri hybridih in spotikanje ob nekaj, kar ni omembe vredno.

Normalna vožnja, torej enakomerna, pa naj bo hitra ali počasna, je hibrid zelo tih in motor (ko ni na bateriji) na precej nižjih obratih, kot primerljiv bencinar. Tudi na AC po omejitvi si okoli 2000 rpm, slišim bolj gume in veter, motorja skoraj nič.

Vožnja v hrib, gor ali dol, motor na nekoliko višjih obratih, a to ni normalno? A se z drugimi avti voziš z obrati prostega teka gor ali dol? Če hočeš priti gor, malo stisneš, če želiš, da zavira po hribu dol, zaviraš z motorjem ali pa kuriš zavore, pri hibridu polniš še baterijo.

Če je sila in je potreba po hitrejšem pospeševanju, klasični motor pri ročnem/avtomatskem menjalniku ne pospešuje na polno v prostem teku ali česa ne vem? Hibridu se glasnost zameri.

Glasen na AC, pri normalnem pospeševanju ni, če ga držiš do 3000 ali 3500 obratov, pospešuje povsem spodobno, le občutka ni, ker pač ni pretikanja, pri agresivnem pospeševanju traja hrup par sekund in tudi pri običajnih menjalnikih je tako.

Kar večino moti pri eCVT je konstantnost zvoka motorja pri pospeševanju in posledično občutek, da avto ne pospešuje., kot bi moral, kar pa ni res. Da se avto dere? Vsak se dere, če ga stisneš.

Da obrate še kar drži nekaj časa, ko nehaš pospeševati, pa ne drži, takoj padejo, ko spustiš stopalko za plin.

Utk ::

Tako je. To vemo vsi, ki ga imamo, da ni tako pa vejo vsi, ki ga nimajo.

nejc_nejc ::

Mo se vozim mi pa res dol visi za obrate in kolimo nih je, pa 500 manj ali vec...

solatjek ::

tony1 je izjavil:


A se to s hibridom res da? Da ne nabije vsakič obratov na 5000 RPM? Kaj pa z 2.0?


Moj še nikoli ni bil na 5000 rpm, pa ga veliko vozim, večino na AC. Če nisi ravno idijot na stopalki za plin, se temu primerno tudi avto obnaša, ga je potrebno kar fajn pohodit, da bi skočil na 5000 rpm, česar pa tudi na klasiki noben ne dela, predvsem pri hladnem motorju ne.

Je pa to glede skoka v obrate tudi mene najbolj skrbelo in odvračalo od hibridov, dokler nisem avta preizkusil in videl, da temu še zdaleč ni tako. Z malo občutka je vožnja tiha, gladka in uglajena, vse skrbi so odveč.

solatjek ::

Utk je izjavil:

Tako je. To vemo vsi, ki ga imamo, da ni tako pa vejo vsi, ki ga nimajo.

Podobno kot poraba na AC, kjer sem tudi nasedal, kako hibrid nima prednosti, dokler nisem sam preizkusil.

Prejšnji moj bencinar je pri identični vožnji in relaciji kuril 6,2 poleti in 6,8 pozimi, toyota kuri sedaj 4,7 (še ni poletje), pozimi pa 5,6 in to so najbolj neugodni pogoji za hibrida, vse ostalo izven AC pa bistveno manj, 3,5 do 4l je običajna poraba brez truda.

MrStein ::

solatjek je izjavil:

Prava znanost je s tem hrupom pri hybridih in spotikanje ob nekaj, kar ni omembe vredno.


Nemci temu menjalniku pravijo heulomatik. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Ja, zarad takega odnosa tudi so Nemci vse bolj relevantni v tej industriji...

energetik ::

MrStein je izjavil:

solatjek je izjavil:

Prava znanost je s tem hrupom pri hybridih in spotikanje ob nekaj, kar ni omembe vredno.


Nemci temu menjalniku pravijo heulomatik. ;)

Ker so glupi. Menjalnik je neslišen. Sliši se motor.
vires in numeris

Utk ::

Edini problem, ki ga Nemci zares imajo s tem menjalnikom, je ta da ga niso oni znali naredit dobro. Dokler so poskušali, je bila to najboljša stvar pod soncem. Ko jim ni uspelo se je začela anti-propaganda.
Isto je bilo tudi s hibridi, in isto bo z električnimi. Ob vsaki taki potezi pa ostajajo bolj zadaj. Nemcem ostajajo samo še avti nad 80-100 jurjev, za manj kot to ne znajo več naredit nič konkurenčnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatjek ::

energetik je izjavil:

Ker so glupi. Menjalnik je neslišen. Sliši se motor.


Točno to, slišijo se obrati motorja, pa celo novinarji pišejo o glasnem menjalniku!

Edina moteča stvar za marsikoga je konstantnost obratov pri pospeševanju. Koliko % vožnje pa pospešujemo? Zelo zelo malo. E-CVT je sigurmo bistveno manj in predvsem manj časa moteč, kot reklame na TV ali YT.

Utk ::

To je ostalo od starih cvt, ki so dejansko bli glasni zarad verig.
Da novinarji, posebej avtomobilski, niso ravno najbolj brihtna sorta ljudi pa tudi ni neka skrivnost. Tisti, ki ponavljajo neumnosti za njimi, so pa še hujši.

energetik ::

solatjek je izjavil:


Edina moteča stvar za marsikoga je konstantnost obratov pri pospeševanju.
Tudi jaz bi to rekel. Folk je navajen, da obrati rastejo s hitrostjo. In potem govorijo, da hibrid z e-cvt slabo pospešuje. Čeprav že samo z držanjem 2k rpm pri štartu s semaforja pustiš 99% drugih avtov daleč zadaj.
vires in numeris

tony1 ::

solatjek je izjavil:

energetik je izjavil:

Ker so glupi. Menjalnik je neslišen. Sliši se motor.


Točno to, slišijo se obrati motorja, pa celo novinarji pišejo o glasnem menjalniku!

Edina moteča stvar za marsikoga je konstantnost obratov pri pospeševanju. Koliko % vožnje pa pospešujemo? Zelo zelo malo. E-CVT je sigurmo bistveno manj in predvsem manj časa moteč, kot reklame na TV ali YT.


Menda se je to na eCVTju rešilo z mehansko prvo prestavo, CVTji, ki je nimajo (primer: Honda Jazz z 1.5 litrskim motorjem) so bili pa že za zmerno speljevanje na semaforju neprijetni.

Najhujša pa je seveda nevajenost: ljudje se navadijo kako se obnaša avto, in ko je nekaj drugače, pizdijo. Potem dobijo argument, da tako mora biti, in da sploh nimajo vozniške. Potem se usedejo v električarja in mislijo, da se jim je pa prikazala Marija. Prečudno, avto spelje s semaforja in ne masira ušes.

solatjek ::

tony1 je izjavil:

Menda se je to na eCVTju rešilo z mehansko prvo prestavo, CVTji, ki je nimajo (primer: Honda Jazz z 1.5 litrskim motorjem) so bili pa že za zmerno speljevanje na semaforju neprijetni.

Mehanska prva prestava? A to drži, se to kako sliši, čuti,d a je prva mehanska?

J.McLane ::

Ne, eCVT v Toyotinem hibridu nikoli ni imel mehanske prestave. Mehansko prvo prestavo imajo novejši klasični Toyotini CVTji, ki pa jih pri nas praktično ni (tudi če so v ponudbi dvomim da kaj prodajo), je bolj za ameriški trg.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
««
46 / 46
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21933101 (2586) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45371788 (23212) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84085673 (48439) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35145579 (35650) -valvoline-

Več podobnih tem