» »

Utripanje zadnje luci ko prizgem smerokaze

Utripanje zadnje luci ko prizgem smerokaze

T-Mac ::

Pozdravljeni,

bi mi znal kdo svetovati kaj je to narobe, ko avto ne laufa ko prizgem vse 4 smerokaze deluje vse ok, ko prizgem avto isto prizgem vse 4 smerokaze se dogaja sledece, na armaturi notri ko utripne utripa tudi lucka za meglenke, spredaj lepo delujeta smerokaza, zadaj na eni strani deluje lepo na drugi strani pa mizika cela luc malo mizikne zgoranja zarnica potem spodanja smerokaz pa ne? Izklopil sem varovalke za meglenke je bila ta razlika, da preden sem dal ven varovalki za sprednje in zadnje meglenke mi ni deloval sprenji smerokaz, sedaj ko so varovalke zunaj spredaj deluja zadaj pa ena stran ne? Prosim za kakrsno idejo kaj naj bi bilo to?

Hvala

fujtajksel ::

Slaba masa?

janezvalva ::

nekje ti prebija. včasih se tako zgodi, ko je mokra/vlažna napeljava(stari avtomobili)
probaj spihat/posušit

T-Mac ::

Ima to kake veze z meglenkami ali z zarnicami v notranjosti, ker sem nekaj menjal led ipd... Kakor sem rekel sedaj ko sem dal ven varovalke spredaj deluje zadaj pa sedaj samo se ena luc utripa? Hvala za ideje in odgovore

Dr_M ::

Ledice precej uplivajo na elektriko v avtu. Nekateri imajo zelo velike tezave z ostalimi lucmi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Utk ::

Kater avto, bi vsaj lahko napisal.

T-Mac ::

Polo VW 2005 december 9N3 - MK4

Pa recimo ko vozim avto in pritisnem na zavoro se prizge lucka za meglenko...

Sedaj imam ledica za pozicijo notri in zadnje tablice osvetlene samo ne z led, je pa neoriginalna na tablicah

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Mac ()

konspirator ::

Maso ti prebija... namaži kontakte z wd40.

Ali daj ledice ven, notri klasične pozicijske in preveri delovanje.

Zgodovina sprememb…

T-Mac ::

Hvala bom probal, samo recimo k sm dau ledice not je nekaj casa delovalo, je mozno da pride do take reakcije kasneje

konspirator ::

Kitajke ledice ?

btw
Za plehp*čke s polotom nisi zanimiv, ledice gor ali dol.

Zgodovina sprememb…

T-Mac ::

konspirator - tako je kitajske, glede zanimiv gor ali dol si pa brcnu zelo v temo, ker sem to zelel skljucno zaradi sebe ker mi je lepo. Pleh p.. itd majo drugi, jaz imam svoje druzinko zivljenje lepo in ne rabim se it teh for kot mislis... Lepo sem vprasal in nic drugega in sem hvalezem za vsak odgovor...

Utk ::

Najprej res na tisti luci ocisti kontakte, pa bo skoraj ziher vse v redu.

T-Mac ::

Supr najlepsa hvala bom probal in javim

T-Mac ::

Mozno je pa tudi ko sem razmisljal da meni ze itak nekje voda prhaja v luc in zato imam spodaj zvrtano luknjico da sproti oddeka :) Zdj je biu pa nekaj casa dezevje tako da je mozno to ja da najprej ocistim kontakte

T-Mac ::

Hvala za pomoc vsem. Bilo je to kar sem napisal voda v luci, odprl luc, malo scistil nasprical z wd40 in sedaj je ok, hvala lepa se enkrat

zk_eu ::

Kaj pa, če jo vzameš dol in zasilikoniraš še? Tudi meni je močila. Boljše kot pa luknica.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

fikus_ ::

Velika verjetnost, da nekje luči nimajo dobrega kontakta. Ponavadi minus. Pojdi okrog avta in pri vsaki luči malo razmigaj konektorje, poglej, če so žarnice dobro vstavljene in jezički kontaktov pravilno ukrivljeni.
S tem je najmanj dela.
Meni se je pred leti zgodilo, da zadaj žarnica za pozicijo ni imela dobrega stika in se je pregrevalo, tako da se je stalila plastika okrog žarnice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

stara mama ::

T-Mac je izjavil:

Pozdravljeni,

bi mi znal kdo svetovati kaj je to narobe, ko avto ne laufa ko prizgem vse 4 smerokaze deluje vse ok, ko prizgem avto isto prizgem vse 4 smerokaze se dogaja sledece, na armaturi notri ko utripne utripa tudi lucka za meglenke, spredaj lepo delujeta smerokaza, zadaj na eni strani deluje lepo na drugi strani pa mizika cela luc malo mizikne zgoranja zarnica potem spodanja smerokaz pa ne? Izklopil sem varovalke za meglenke je bila ta razlika, da preden sem dal ven varovalki za sprednje in zadnje meglenke mi ni deloval sprenji smerokaz, sedaj ko so varovalke zunaj spredaj deluja zadaj pa ena stran ne? Prosim za kakrsno idejo kaj naj bi bilo to?

Hvala

Svetujem, da se znebiš te stare kante.
Ko se enkrat začne to dogajat, ti bo prej al slej skurlo motorni računalnik in še drugo napeljavo in potem ne bo avto vreden niti toliko, kot je še sedaj. Lahko ti pa še kakšen modul naredi kratek stik in se bognedaj celo vžge.
Prodaj ga na bolhi!

69charger ::

Lol kakšne traparije nabijaš... elektronika žmigavcev je neodvisna od motornega računalnika in ma tudi svoje varovalke.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

T-Mac ::

zk_eu je izjavil:

Kaj pa, če jo vzameš dol in zasilikoniraš še? Tudi meni je močila. Boljše kot pa luknica.


Ce bi jo zasilikoniral jo potem tezje odpres zato se nisem posluzoval tega

fikus_ je izjavil:

Velika verjetnost, da nekje luči nimajo dobrega kontakta. Ponavadi minus. Pojdi okrog avta in pri vsaki luči malo razmigaj konektorje, poglej, če so žarnice dobro vstavljene in jezički kontaktov pravilno ukrivljeni.
S tem je najmanj dela.
Meni se je pred leti zgodilo, da zadaj žarnica za pozicijo ni imela dobrega stika in se je pregrevalo, tako da se je stalila plastika okrog žarnice.


Ja kontakti so bili korozirani in zato je prihajalo do tega. Ostalo je ok, tezava je bila samo pri tej luci ker je bila notri voda, dezevje ipd..

69charger je izjavil:

Lol kakšne traparije nabijaš... elektronika žmigavcev je neodvisna od motornega računalnika in ma tudi svoje varovalke.


Tudi jaz mislim da pretirava, avto je zelo lepo ohranjen, ce pa pride kdaj to take tezave pa ni ne vem kaj narobe. Tukaj sem vprasal in dobil odgovor, hvala se enkrat, ce pa ne bi bilo to bi ga pa peljal k elektricarju

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Mac ()

marjan_h ::

Jaz bi rad nadaljeval debato in sicer zakaj potem utripajo druge luči? Sem narisal domnevno vezavo, tam kjer je stikalo si predstavljate rele. Kjer je delček žice rjav je korozija. Zakaj potem druge luči utripajo po tej vezavi, ker s korozijo se samo razklene povezavo z negativno žico ene žarnice. Ali mi lahko nekdo razloži? Hvala.

https://imgur.com/0e4RdOB

Nekdo je v tej temi tudi omenil, da prebija maso. Kako lahko masa, ki je na potencialu 0 V, prebija? Razen če je mislil, da pride v stik z nekaj kar ni na potencialu 0 V.

starfotr ::

Nič masa ne prebija.

Masa izgubi stik in zato težave.

Treba je popravit povezavo karoserije z novo žico.

Tok steče tam, kjer lahko oz. po najlažji poti. To je skozi drugo žarnico, ki potem utripa izmenično.

Avti lahko tudi ne vžgejo, če negativen priključek nima dovolj dobre povezave s karoserijo.

marjan_h ::

Hvala za odgovor, vendar še vedno ne vidim kje teče tok po moji shemi. Ali sem jo pravilno narisal?

blink ::

marjan_h je izjavil:

Jaz bi rad nadaljeval debato in sicer zakaj potem utripajo druge luči? Sem narisal domnevno vezavo, tam kjer je stikalo si predstavljate rele. Kjer je delček žice rjav je korozija. Zakaj potem druge luči utripajo po tej vezavi, ker s korozijo se samo razklene povezavo z negativno žico ene žarnice. Ali mi lahko nekdo razloži? Hvala.

https://imgur.com/0e4RdOB

Nekdo je v tej temi tudi omenil, da prebija maso. Kako lahko masa, ki je na potencialu 0 V, prebija? Razen če je mislil, da pride v stik z nekaj kar ni na potencialu 0 V.


Ena siroka ploscata zica je povezana s karoserijo in se z leti lahko razrahlja/poskoduje. Imel sem isti problem z utripanjem, ta zica je bila precej naceta in mehanik jo je zamenjal.

starfotr ::



Bolj pravilna shema je to. Torej na dovodu je upornost mase previsoka - dodan upor in potem tok raje steče skozi drugo žarnico, ker je pot lažja oz. je manj upora.

mirator ::

No s to skico in razlago si ga pa pihnil.

starfotr ::

Gospod, kar na plan s strokovnim pojasnilom. Ne vem kaj čakaš.

mirator ::

Mislim, da si že sam ugotovil, kaj me je pri tvoji skici zmotilo. Tok ne more teči od plusa k plusu, kot si narisal, ne glede ali je minus povsem prekinjen ali pa je nekje slab stik (kot si prikazal z uporom).
Kar pa se tiče osnovnega vprašanja, pa nimam odgovora, zato tudi nisem nič komentiral. Sicer bi tudi po moje lahko bilo kaj narobe z maso, lahko pa tudi z alternatorjem (preboj kašne diode), še sploh, ker je pri nedelujočem motorju vse v redu, utripanje pa se pojavi, ko se motor vrti.

b3D_950 ::

marjan_h je izjavil:

Jaz bi rad nadaljeval debato in sicer zakaj potem utripajo druge luči? Sem narisal domnevno vezavo, tam kjer je stikalo si predstavljate rele. Kjer je delček žice rjav je korozija. Zakaj potem druge luči utripajo po tej vezavi, ker s korozijo se samo razklene povezavo z negativno žico ene žarnice. Ali mi lahko nekdo razloži? Hvala.

https://imgur.com/0e4RdOB

Nekdo je v tej temi tudi omenil, da prebija maso. Kako lahko masa, ki je na potencialu 0 V, prebija? Razen če je mislil, da pride v stik z nekaj kar ni na potencialu 0 V.


Bi rekel, da se na tistem mestu zmanjša prevodnost, kar pomeni, da je nekaj podobnega kot če bi vmes vezal upor.
To verjetno povzroči, da se na tem "uporu" pojavi padec napetost, ki se spreminja z napetostjo iz alternatorja/obrati motorja, pravtako se lahko prevodnost (na tej oxidirani površini) spreminja zaradi vibracij motorja in temperature.
Torej, da je tisti kabel, ki gre nazaj na negativni pol akumulatorju v bistvu na neki drugi napetosti (na višjem napetostnem potencialu). Če bi vmes dal voltmeter, bi lahko izmeril dve napetosti.
Je tudi odvisno za kakšno vezavo gre: vzporedno/zaporedno, glede na ostale porabnike, ker releje verjetno kontrolira nek PCM modul.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

marjan_h ::

Po sliki res ne more teči tok tako. 12 V vezano z 12 V. Druga stvar ki sem jo opazil pa, da je uporabnik starfotr odstranil stikala - releje. Verjetno ni direktne povezave na tak način.

Mogoče kdo prilepi pravo električno shemo od znanega proizvajalca avtomobilov: Seat, Renault, Hyundai... Pa jo opiše. Če so sploh take sheme javnega značaja.

mirator ::

Evo sheme, pa poizkusi najti rešitev. Shema je res iz Knjige o avtu iz leta 1979, Mladinska kjiga, ampak kaj dosti razlik ne more bit s tem, da so sedaj vgrajeni kakšni čipi.


Se opravičujem, vndar imam vedno težave s prilogo slike. Bom poskusil kasneje s kakšno drugo varianto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

marjan_h ::

Hvala @mirator za tvojo pomoč. Bom pogledal sheme, ko jih boš objavil. Sicer ne garantiram da bom jaz videl kaj več kot izkušen elektrotehnik, kot sta vidva s @starfotr.

mirator ::

Mogoče bo tole delovalo?

Aha. deluje.
Sliko sem preslikal iz stare Knjige o avtu, zato je bolj informativnega značaja. Sedaj je verjetno veliko več elektronike v avtomobilih, ampak samo tako za neko predstavo pa bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vse električne naprave v flatu "tresejo" - statična elektrika

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
494164 (2609) mirator
»

Slepljenje LED svetil v prometu (AMZS) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8311012 (8005) blackbfm
»

Električni tokokrog

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
376261 (4365) lara2
»

Obvezne rezervne luči v avtomobilu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11831441 (28927) roli
»

kabli prebijajo?

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
228364 (7446) telexdell

Več podobnih tem